Iranian Agriculture News Agency

رئیس اداره اجتماعی پلیس فتا:

گزارش‌های فضای مجازی بیشتر از همیاران پلیس دریافت می‌شود

رئیس اداره اجتماعی پلیس فتا ناجا گفت: یکی از ارکان موثر در تولید امنیت، مشارکت دادن اقشار مختلف بوده که استفاده از ظرفیت های "همیاران پلیس" نقطه اوج این تعاملات در استفاده از ظرفیت مشارکت های مردمی است.

گزارش‌های فضای مجازی بیشتر از همیاران پلیس دریافت می‌شود
به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ دوم "رامین پاشایی"  در حاشیه برگزاری همایش یک روزه همیاران پلیس فتا گفت: در این همایش یک روزه سعی شده با دعوت از همیارانی که دارای تخصص و تجربه در امورمربوط به رسانه، خبر، انیمیشن و مستند سازی هستند زمینه های همکاری  ایجاد شود.

وی افزود: امنیت یک تولید اجتماعی است که به میزان بلوغ، احساس مسئولیت و مشارکت در جامعه قابل حصول است و این امر مستلزم بهره گیری از توان افراد متخصص، فنی و استفاده از ظرفیت های آنان در توسعه امنیت فضای مجازی می باشد.

این مقام انتظامی ادامه داد: یکی از ارکان موثر در تولید  امنیت، مشارکت دادن اقشار مختلف  است  که استفاده از ظرفیت های همیاران پلیس نقطه اوج این تعاملات در استفاده از ظرفیت مشارکت های مردمی است.

سرهنگ دوم رامین پاشایی بیان کرد: در 5 سال گذشته در کل کشور تعداد بسیاری از شهروندان پس از طی مراحل اداری و قانونی به صورت رسمی به عنوان همیاران پلیس فتا با ما همکاری داشته اند.

وی در پایان گفت: آن دسته از شهروندان گرامی که تمایل به همکاری با پلیس فتا در قالب طرح همیاران پلیس را دارند می توانند با مراجعه به سایت hamyar.cyberpolice.ir  و یا سایت رسمی پلیس فتا به نشانی cyberpolice.ir  و تکمیل فرم عضویت جهت همکاری اقدام نمایند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید