Iranian Agriculture News Agency

وزیر کشور خبر داد

اختصاص اعتبار اشتغال برای روستاییان مرزنشین

رئیس شوراى امنیت کشور با حضور در نقطه صفر مرزی سرو (مرز مشترک ایران- ترکیه) ضمن بازدید از پروژه در حال ساخت سالن مسافرى سرو، گیت هاى ورود و خروج مسافران و دفتر گمرک، بر سهولت در رفت و آمد مسافران و کمتر شدن زمان مبادلات اقصادى از این پایانه مرز تاکید کرد.

اختصاص اعتبار اشتغال برای روستاییان مرزنشین

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، رحمانی فضلی بعد از این بازدید در نشستی با مسئولان استانی و تعدادی از سران عشایر منطقه مسائل و مشکلات این منطقه را بررسی کرد.
در این نشست وزیر کشور برای پرداخت تسهیلات بانکی از محل اعتبارات اشتغال پایدار روستایی و عشایری به متقاضیان این منطقه قول مساعد داد.
او در حاشیه بازدید از پایانه مرزی سِرو در 55 کیلومتری ارومیه و در گفت و گو با خبرنگاران گفت: نقش استان های مرزی در توسعه تجارت خارجی بی بدیل است و از این رو توسعه این مناطق مورد توجه دولت قرار دارد.
وزیر کشور، با بیان اینکه مشکلات مناطق مرزی از نزدیک بررسی و راهکارهای لازم برای حل موانع موجود ارائه می شود، اضافه کرد: هیچ محدودیتی در پرداخت تسهیلات بانکی به طرح های توسعه مناطق مرزی وجود ندارد.
وی بیان کرد: مردم منطقه مرزی سرو درگیر برخی مشکلات معیشتی هستند و فرماندار ارومیه جهت پیگیری سریع موضوع و رفع موانع اشتغال در منطقه مامور شده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید