Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان میراث فرهنگی:

ارز مسافرتی قطع نمی‌شود، ساماندهی می‌شود

رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: قطعاً مردم برای تهیه ارز مسافرتی با مشکلی مواجه نخواهند شد، موضوع قطع پرداخت این ارز نیست بلکه سامان‌دهی و اصلاح این رویه در دستور کار است.

ارز مسافرتی قطع نمی‌شود، ساماندهی می‌شود

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، علی‌اصغر مونسان در حاشیه نشست با سفرا و رؤسای نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور گفت: موضوع افزایش گردشگران ورودی در این نشست با حضور سفرا و نمایندگان ایران در خارج از کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گفته او، خوشبختانه تمام سفرا نسبت به مشارکت و همکاری در زمینه افزایش گردشگران ورودی به کشور ابراز علاقه‌مندی کردند و امیدواریم این روند به توسعه و رونق صنعت گردشگری در کشور کمک کند.

معاون رئیس‌جمهور تصریح کرد: هر نمایندگی در خارج از کشور می‌تواند برای توسعه و رونق گردشگری مفید باشد چرا که در شرایط کنونی، گردشگری کمترین آسیب  را می‌بیند و می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های این بخش ایران‌هراسی و تبلیغات منفی در مورد ایران را در دنیا کاهش داد.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همچنین در مورد ارز مسافرتی گفت: قطعاً مردم برای تهیه ارز مسافرتی با مشکلی مواجه نخواهند شد، موضوع قطع پرداخت این ارز نیست بلکه سامان‌دهی و اصلاح این رویه در دستور کار است.

وی گفت: در مورد این موضوع در کمیته ارز دولت تصمیمات خوبی گرفته شده است تا روش موجود اصلاح شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید