Iranian Agriculture News Agency

جانشین رئیس پلیس فتا ناجا

ایران با چین همکاری فناوری پلیسی می‌کند

جانشین رئیس پلیس فتا ناجا با افسر رابط پلیس چین به منظور توسعه و تقویت همکاری های پلیسی هر دو کشور در راستای واکنش سریع به جرایم سایبری فرا ملی دیدار و گفت و گو کرد.

ایران با چین همکاری فناوری پلیسی می‌کند
خبرگزاری ایانا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار وحید مجید جانشین رئیس پلیس فتا ناجا در محل ملاقات بین المللی پلیس فتا ناجا با افسر رابط پلیس چین به منظور توسعه و تقویت همکاری های پلیسی هر دو کشور در راستای واکنش سریع به جرایم سایبری فرا ملی دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار دو طرف در مورد همکاری های مختلف در حوزه های گوناگون آموزشی و تجهیزاتی و در نهایت تشکیل هیات های مشترک در راستای مقابله با جرایم سایبری مشترک  تبادل نظر کردند.

وحید مجید مهمترین ابزار برای پی جویی جرایم سایبری فرا ملی را در حال حاضر، اشتراک گذاری و انتقال تجربیات و دانش از طریق برگزاری گارگاه های تخصصی و فنی و همکاری های آنلاین پلیس های سایبری در سراسر جهان دانست و عنوان داشت: برای رسیدن به این مهم باید نهایت تلاش و همکاری را پلیس های سایبری دو کشور داشته باشند.

افسر رابط پلیس سایبری چین نیز ضمن تشکر و قدردانی از برنامه ریزی صورت گرفته، بر تقویت همکاری های تخصصی، آموزشی و عملیاتی پلیس های سایبری چین و ایران تاکیدکرد.

در پایان مقرر شد مدیران و کارشناسان پلیس سایبری دو کشور با برنامه ریزی مناسب در آینده از امکانات و تجهیزات یکدیگر بازدید تخصصی داشته باشند تا با شناخت بهتر و اعتماد سازی مناسب همکاری های آنلاین و دو جانبه هر دو کشور  ارتقاء یابد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید