Iranian Agriculture News Agency

مسئول مبلغین زباندان حوزه علمیه اصفهان:

طلاب به شبهات حجاب توریست‌ها پاسخ دادند

مسئول مبلغین زباندان حوزه علمیه اصفهان از ارائه بروشورها تخصصی در زمینه حجاب به زبان های انگلیسی و فرانسوی، پاسخگویی به شبهات توریست ها در زمینه عفاف و حجاب و اهدا ۵هزار شاخه گل به دختران و بانوان ایرانی وخارجی در هفته عفاف و حجاب ومیلاد حضرت معصومه خبرداد.

طلاب به شبهات حجاب توریست‌ها پاسخ دادند
به گزارش خبرگزاری ایانا به نقل از پایگاه خبری حوزه، محمد رضا زمانی با اعلام این خبر گفت:  مدرسه علمیه تبلیغی ناصریه به عنوان یک پایگاه تبلیغی، در کنار شاهکار معماری بی نظیری به نام مسجد امام در اصفهان همزمان با دهه عفاف و حجاب در اقدامی ابتکاری به تبلیغ و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب پرداخت.

مسئول مبلغین زباندان حوزه علمیه اصفهان در زمینه  عفاف و حجاب بیان کرد: مدرسه علمیه ناصریه به عنوان پایگاه تبلیغی و ترویجی با بهره مندی از طلاب متخصص و مسلط به زبان های خارجی از جمله انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، چینی، عربی و... توانسته بخش بسیار مهمی از پرسش های گردشگران خارجی در زمینه حقوق زنان، فلسفه حجاب، تفاوت های مردان و زنان در حقوق و پوشش و را  همزمان با هفته عفاف و حجاب پاسخگو باشد.

وی ابرازکرد: مبلغین این مدرسه  در فعالیت های خود از حجاب به عنوان عاملی برای آرامش روانی عمومی و حافظ حریم خانواده و به خصوص حافظ کرامت و منزلت زن یاد کردند، چرا که همانگونه که زنان بایستی دارای پوشش باشند مردان نیز بایستی مواظب غیرت و حیا باشند.

حجت الاسلام زمانی عنوان کرد: معتقدم تغییر لباس، همواره پیامد تغییر یک فرهنگ است و انسان تا با فرهنگ خود وداع نکند، نمی تواند با لباس خود وداع کند و تا فرهنگ یک قوم را نپذیرد لباس آنان را به تن نمی کند، دشمن با تمام توان و با استفاده از تمام ظرفیت های رسانه ای و عوامل خود فروخته ای از جنس خود زنان در صدد ترویج بی بندباری و اباحه گری و عادی کردن بی حجابی می باشند.

وی در باره مطالبی که در هفته عفاف و حجاب به توریست ها بیان می شد، توضیح داد:  تمام مواردی که مبلغین زباندان به آن اشاره کردند تنها برای مخاطبان زن نیست، بلکه شامل مردان نیز می شود و آنان نیز مشمول احکام و قوانین پوشش می‌شوند، چرا که تغییر فرهنگ و سبک زندگی و پوشش یک ملت به هیچ وجه نیاز به حضور نظامی و فیزیکی نداشته و اصلا با بهره گیری از اسلحه و زور انجام نخواهد گرفت.

مسئول مبلغین زباندان حوزه علمیه اصفهان  در ادامه به بخشی از فعالیت های این مرکز تبلیغی تخصصی توریسم در هفته عفاف و حجاب  چون توزیع بروشور، کتابچه و کتاب‌هایی به زبان انگلیسی و فرانسوی در میان گردشگران خارجی حاضر در میدان امام و مسجد امام پیرامون حجاب، برپایی غرفه ای در میدان امام به مناسبت روز عفاف و حجاب، انجام مشاوره برای توریست ها و گردشگران داخلی و تولید نرم افزار با موضوع حجاب اشاره کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید