Iranian Agriculture News Agency

/اختصاصی/ روابط عمومی شهرداری قزوین:

فقط رانندگان شهرداری نباید آستین کوتاه بپوشند!

چند روز پیش نامه ای در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد حراست شهرداری قزوین پوشیدن لباس آستین کوتاه را برای رانندگان آژانس ممنوع کرده است. در این نامه از سوی حراست شهرداری به امور مالی گفته شد بود که در صورت تکرار این موضوع با راننده آژانس قطع همکاری شود. روابط عمومی شهرداری قزوین در گفت و گو با ایانا می‌گوید در فضای مجازی از این نامه سوء استفاده شده چرا که دستور صادر شده تنها مربوط به رانندگان آژانس در سازمان شهرداری بوده‌است.

فقط رانندگان شهرداری نباید آستین کوتاه بپوشند!

بر اساس نامه‌ای که در روزهای اخیر در فضای مجازی دست به دست شد کاربران گفته بودند که شهرداری قزوین رانندگان تاکسی و آژانس را از پوشیدن لباس آستین کوتاه منع کرده‌ و همین باعث واکنش های منفی برخی از کاربران شده بود. پس از تماس خبرنگار اجتماعی ایانا با روابط عمومی شهرداری قزوین مشخص شد این ممنوعیت تنها در مورد رانندگانی است که در شهرداری قزوین مشغول به کار هستند.

روابط عمومی شهرداری قزوین می‌گوید: بر اساس اصول رفتار سازمانی پوشیدن لباس آستین کوتاه برای مردان در سازمان‌های دولتی ممنوع است. متاسفانه فضای مجازی به گونه‌ای این خبر را پوشش داده که گویی شهرداری این دستور را به همه رانندگان ابلاغ کرده است.

روابط عمومی شهرداری قزوین به بخش نامه‌ای اشاره می کند که سه سال پیش وزارت کشور درباره حدود پوشش کارمندان بخش دولتی و خصوصی صادر کرد. در این بخش‌نامه حدود پوشش برای کارمندان زن و مرد مشخص شده که بر اساس آن «پوشیدن تی‌شرت یا لباس آستین کوتاه» برای کارمندان مرد ممنوع اعلام شده‌است.

روابط عمومی شهرداری قزوین در پاسخ به این سوال که آیا شهرداری قزوین استثنایی در فصول گرم و یا شرایط شغلی رانندگان قائل می‌شود یا نه می‌گوید: این بخشنامه دولتی است و هرگونه عدول از آن غیر قانونی است. به همین دلیل شهرداری همه کارمندان خود را به یک چشم می‌بیند و استثنایی قائل نیست.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید