Iranian Agriculture News Agency

معاون برنامه ریزی درمان خبر داد:

حذف نسخه درمانی کاغذی در مراکز تامین اجتماعی

معاون برنامه ریزی و نظارت اداره کل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی یکی از زیرساختهای مهم سلامت در کشور را نظام الکترونیک معرفی کرد و از راه‌اندازی نسخه‌های الکترونیک خبر داد.

حذف نسخه درمانی کاغذی در مراکز تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری ایانا به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سید مجید صادقی راد با اعلام این خبر  و اینکه هم اکنون ٤٢ میلیون نفر در کشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند، ادامه داد: از شهریور ٩٥ حذف دفترچه درمانی و صدور نسخه الکترونیک در مراکز درمانی ملکی سازمان تامین اجتماعی که بالغ بر ٣٧٠مرکز هستند آغاز شد و تاکنون ٨٠ میلیون نسخ الکترونیک صادر شده و نسخه کاغذی در مراکز این سازمان صادر نمی شود.

معاون برنامه ریزی و نظارت اداره کل درمان مستقیم  سازمان تامین اجتماعی گفت : حذف دفترچه درمانی در مراکز طرف قرارداد نیز در دستور کار قرار گرفت و اکنون در برخی استان ها این برنامه به صورت پایلوت در حال اجراست در آینده نزدیک در تمامی مراکز درمانی طرف قرارداد اجرا می شود و تلاش می کنیم بیمه شده به هر مرکزدرمانی در آینده نزدیک مراجعه کند نیازی به دفترچه درمانی نباشد.

وی افزود: در سال گذشته ٦٣ میلیون مراجعه به پزشکان مراکز درمانی تامین اجتماعی انجام شده و از این تعداد یک میلیون مورد بستری داشتیم و تمامی نسخ صادر شده در این مراکز در به شیوه الکترونیک بوده است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید