Iranian Agriculture News Agency

وزارت ورزش سکوت، اما شورای شهر اعتراض کرد

برکناری مدیر ورزشگاه آزادی به دلیل پخش فوتبال؟!

انصار حزب‌الله به دلیل پخش بازی‌ها خواستار برکناری استاندار تهران شد

مدیر مجموعه ورزشی آزادی از سمت خود برکنار شد. او 5 ماه پیش از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به این سمت منصوب شده بود. اما حالا دو هفته بعد از نمایش بازی های تیم ملی در محل مسوولیتش از سمت خود کنار گذاشته شد.

برکناری مدیر ورزشگاه آزادی به دلیل پخش فوتبال؟!

به گزارش گروه اجتماعی ایانا، با اینکه در مدت بازی های جام جهانی از برقراری امکان نمایش مسابقات تیم ملی در روسیه به صورت خانوادگی استقبال شده بود، امروز صبح ناصر محمدی‌فر مدیر ورزشگاه آزادی از سمت خود برکنار شد.

به علت برکناری او تا الان اشاره‌ای نشده، پیگیری‌های خبرنگار اجتماعی ایانا هم برای کسب نظر از مسوولان روابط عمومی وزارت ورزش و مدیران شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به نتیجه نرسید، اما نگرانی‌های نمایندگان شورای شهر تهران نشان می دهد که این داستان غم‌انگیزتر از تصور است.

صبح امروز حجت نظری، عضو شورای شهر تهران در صحن نسبت به برکناری مدیرعامل ورزشگاه آزادی اعتراض کرد و احتمال برکناری ناصر محمدی‌فر به دلیل حضور زنان و خانواده‌ها در ورزشگاه‌ آزادی را قوت بخشید: «این روزها خبر برکناری مدیریت مجموعه ورزشی آزادی اعلام شده است و ما امیدواریم این برکناری ربطی به پخش مسابقات فوتبال برای خانواده‌ها نداشته باشد که اگر این چنین باشد از دولت گله‌مند خواهیم بود.»

او این گلایه را به این دلیل مطرح کرده که پیش از این معصومه ابتکار در شبکه های اجتماعی از صدور دستور رییس جمهور برای بازگشایی درهای استادیوم آزادی بر روی خانواده ها و تماشای مسابقات تیم ملی خبر داده بود.

نگرانی حجت نظری را البته شب گذشته، محمدجواد حق‌شناس رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر هم در حساب توییتری خود ابراز کرده بود: «روز گذشته ناصر محمودی فر مدیر کل مجموعه ورزشی آزادی که 5 ماه پیش به این سمت منصوب شده بود برکنار شد. از مدیران عالی ورزش انتظار می رفت از عملکرد موفق وی در برگزاری نمایش مسابقات تیم ملی فوتبال در جام جهانی روسیه که با حضور خانواده های ایرانی برگزار شد قدردانی شایستهای صورت گیرد.»

این خبر هنوز فقط از سوی نمایندگان شورای شهر به طور علنی اعلام شده است و  پورتال مجموعه ورزشی آزادی و همچنین روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در این باره سکوت کرده‌اند که این موضوع خود نشان از اتفاق‌های ناخوشایند دارد.

در کنار سکوت مدیران ورزشی بد نیست به این هم توجه شود که دو روز پیش اعضای انصار حزب‌الله با انتشار نامه‌ای به دلیل پخش مسابقات تیم ملی در استادیوم آزادی و اختلاط زن و مرد در ورزشگاه ها خواستار برکناری استاندار تهران شدند و خطاب به وزیر کشور نوشتند:  « امضاکنندگان معتقدند رقص، کشف حجاب، اختلاط و...در ورزشگاه آزادى به هنگام تماشاى تصویرى مسابقه فوتبال ایران با اسپانیا وپرتغال زیرپاگذاشتن امنیت اخلاقى و اجتماعى جامعه بوده است».

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید