Iranian Agriculture News Agency

رئیس اتحادیه پوشاک معرفی کرد

راه‌اندازی 200 فروشگاه مجاز برای خرید مانتوی جلوبسته!

رئیس اتحادیه صنف تولید‌کنندگان و فروشندگان پوشاک، خبر داد که فروش مانتوی جلوباز در فروشگاه ها ممنوع شده است. به گفته او اتحادیه پوشاک آدرس ۲۰۰ فروشگاه مانتو با پوشش کاملا اسلامی در سطح شهر تهران را برای دسترس عموم مردم در سایت اتحادیه پوشاک قرار داده است.

راه‌اندازی 200 فروشگاه مجاز برای خرید مانتوی جلوبسته!

به گزارش ایانا به نقل از  ابوالقاسم شیرازی رئیس اتحادیه صنف تولید‌کنندگان و فروشندگان پوشاک با اشاره به فروشگاه‌های عرضه مانتوهای مناسب با رویکرد اسلامی، گفت: آدرس 200 فروشگاه مانتو با پوشش کاملا اسلامی در سطح شهر تهران، برای دسترس عموم مردم در سایت اتحادیه پوشاک قرار گرفته است؛ این مانتوها کاملا جلوبسته، آزاد و طراحی‌شده‌ توسط کارگروه مد لباس است.

شیرازی تصریح کرد: این طرح در بهمن سال گذشته انجام شد، مدل‌های طراحی شده به تولیدی‌ها انتقال پیدا کرد، در حال حاضر این مدل‌ها در فروشگاه‌ها عرضه می‌شود و مورد استقبال عموم نیز قرار گرفته است ضمن این‌که در مکان‌های خود کارگروه نیز این مانتوها به ثبت رسیده است و عرضه می‌شوند.

شیرازی می گوید:  در فروشگاه‌ها این مانتو‌های جلوباز جمع‌آوری می شود که متاسفانه مورد استقبال مصرف‌کننده‌ها نیز قرار گرفته است؛ در حال حاضر مانتوهای جلوباز بگونه ای عرضه‌ می‌شوند که جلوی آن از زیر کاملا پوشیده است، درواقع از یک زیرپوش بلند و تا زانو در این مدل مانتوها استفاده می‌شود. در گذشته مانتوهای جلوباز با به تنهایی با شلوار استفاده می‌شد اما امروز جزو محدودیت‌های کار اتحادیه است.

به گفته او؛ هر روز 30 گشت سه‌نفره در سطح شهر تهران بر واحدهای تولید و عرضه کننده پوشاک بازرسی و نظارت دارند و بازدید‌های انجام شده، صورتجلسه می‌شود. در این گشت‌زنی‌ها، فروشگاه‌ها در هر سه ماه یک مرتبه مورد بازرسی دوره‌ای قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید