Iranian Agriculture News Agency

برای اولین بار یک زن مدیر حوزه علمیه شد

حوزه علمیه برای اولین بار یکی از مدیران استانی خود را از میان زنان برگزید

برای اولین بار یک زن مدیر حوزه علمیه شد
به گزارش خبرگزاری ایانا به نقل از پایگاه خبری حوزه، سیده نفیسه حسینی واعظ برای اولین بار به عنوان سرپرست حوزه خواهران گرگان انتخاب و جایگزین حجت‌الاسلام وردانی شد.

روز گذشته سرپرست جدید مدیریت حوزه علیمه خواهران در گرگان با ابراز خرسندی از تغییر در ساختار مدیرتی و انتخاب زنان برای مدیریت حوزه علمیه است.او در این باره گفت: بحمدلله استان گلستان دارای مدارس علمیه خواهران در سطوح مختلف است و نزدیک به 1500 طلبه جاری و 1400 فارغ التحصیل دارد که از این میان 900 مبلغه ثمره مدارس علمیه خواهران در استان بوده است.

سرپرست جدید مدیریت حوزه علمیه خواهران استان گلستان ادامه داد: فارغ التحصیلان مدارس علمیه استان، در مراکز علمی و دانشگاهی، آموزش و پرورش، نهاد های انقلابی و ... به فعالیت، تبلیغ و ترویج ندای قرآن و اهل بیت(ع) مشغول هستند.

حسینی واعظ با اذعان به این که امروزه مرزهای اعتقادی دین به شدت مورد حمله قرار گرفته است، خطاب به حضار تاکید کرد: مدیران و مسئولین محترم مدارس علمیه، بیش از پیش با تربیت نیروهای عالم، باتقوا و متخصص جهت دفاع از مرزهای اعتقادی تلاش نمایند.

وی افزود: با دقت در مسیر پیش روی خود، متوجه خواهیم شد که برای رسیدن به هدف اصلی که همان تربیت نسل مهذب است، راه زیادی باقی هست و نیاز به تلاش دوچندان دارد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید