Iranian Agriculture News Agency

مدیر روابط‌عمومی سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد:

لغو مجوز 15 دفتر هواپیمایی و فیلتر 32 سایت فروش بلیت

مدیر روابط‌عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از لغو مجوز 15 دفتر و تعلیق 6 دفتر خدمات مسافرت هوایی در تهران از ابتدای خردادماه امسال تاکنون خبر داد.

لغو مجوز 15 دفتر هواپیمایی و فیلتر 32 سایت فروش بلیت

به گزارش خبرگزاری ایانا به نقل از روابط‌عمومی سازمان هواپیمایی کشوری،  در بازرسی‌های مستمر و موردی کارشناسان دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات هوانوردی سازمان از دفاتر خدمات مسافرت هوایی مواردی ازجمله عدم تمدید ضمانت‌نامه، عدم احراز شرایط راه‌اندازی پس از تعلیق در مدت تعیین‌شده و از همه مهم‌تر عدم توجه به اخطارها و دستورالعمل‌های سازمان هواپیمایی کشوری محرز و به لغو مجوز 15 دفتر و تعلیق 6 دفتر خدمات مسافرت هوایی در تهران منجر شد.

رضا جعفرزاده با اشاره به اینکه امکان اعتبار سنجی بلیت هواپیما از طریق سایت سازمان و انجمن شرکت‌های هواپیمایی فراهم است بر لزوم مدیریت بیشتر شرکت‌های هواپیمایی بر توزیع بلیت هواپیما تاکید کرد.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری بابیان اینکه در مدت مذکور نیز تعداد 32 سایت فروش غیرمجاز بلیت با معرفی سازمان هواپیمایی کشوری به مراجع ذی‌صلاح فیلتر شد، اجرای دستورالعمل حقوق مسافر توسط شرکت‌های هواپیمایی را الزامی دانست و ادامه داد: سازمان هواپیمایی کشوری ملاک عملکرد شرکت‌های هواپیمایی را رعایت حقوق مسافران و جلب رضایت آن‌ها می‌داند.

جعفرزاده بابیان اینکه اکیپ‌های نظارتی ازجمله نظارت بر بخش‌های فنی- عملیاتی و فرودگاهی، وسایل پرنده اعم از هواپیماها و هلی کوپتر، شرکت‌های هواپیمایی، کروی پروازی، مراکز تعمیر و نگهداری، طراحی و ساخت و ... در ایام تابستان افزایش‌یافته است، تاکید کرد: سازمان هواپیمایی کشوری در راستای نظارت‌های دقیق بر فروش بلیت هواپیما به‌ویژه در ایام پیک سفرها که تقاضا در این بخش بالاست، تلاش می‌کند بررسی‌های جامعی داشته و نظارت‌های بیشتر و منسجم‌تری اعمال کند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید