Iranian Agriculture News Agency

سخنگوی اورژانس کشور خبر داد:

خرابی پمپ آبرسانی دلیل مسمویت اهالی روستاهای رامهرمز

سخنگوی اورژانس کشور خرابی پمپ شبکه آبرسانی در یکی از بخش‌های روستاهای رامهرمز را دلیل مسمومیت تعدادی از اهالی منطقه اعلام کرد

خرابی پمپ آبرسانی دلیل مسمویت اهالی روستاهای رامهرمز
به گزارش خبرگزاری ایانا به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت، مجتبی خالدی با اعلام این خبر گفت: به دلیل خرابی پمپ شبکه آبرسانی در شهرک شهید رایگان و روستاهای سه تلون، کبوتری و سرتنگ رامهرمز و استفاده از آب های ذخیره شده، 170 نفر دچار مسمومیت با آب آلوده شدند.
به گفته او،  50 نفر از این مسمومین توسط اورژانس 115 به بیمارستان منتقل شدند و 120 نفر دیگر نیز خودشان به مراکز درمانی مراجعه کردند. این مسمومین در بیمارستان های مادر رامهرمز، ابوذر، سینا، کرمی و نفت اهواز پذیرش شده و تحت مداوا قرار گرفتند.
سخنگوی اورژانس کشور، ادامه داد: اولین نفر از مسمومین ساعت 11 صبح روز جمعه با علائم اسهال و استفراغ به مراکز درمانی مراجعه کرده بود. در حال حاضر نیز، تیم های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به منظور انجام اقدامات بهداشتی لازم از جمله گندزدایی به این مناطق، اعزام شده اند.
به گفته سخنگوی سازمان اورژانس کشور در حال حاضر 79 نفر از مسمومین در مراکز درمانی رامهرمز و اهواز بستری هستند و سایر مسمومین پس از دریافت خدمات، ترخیص شده اند.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید