Iranian Agriculture News Agency

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

ممنوعیت ورود کامیون به جاده هزار تا صبح شنبه

پلیس راهور ناجا محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات آخر هفته را اعلام کرد. بر این اساس سه وسایل نقلیه موتور، سواری و وسایل نقلیه سنگین از چهارشنبه تا شنبه با محدویت های اعمال شده تردد خواهند کرد.

ممنوعیت ورود کامیون به جاده هزار تا صبح شنبه

به گزارش خبرگزاری ایانا به نقل از روابط عمومی پلیس، بر اساس اطلاعیه پلیس راهور ناجا تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر  روز چهارشنبه تا ساعت 6  روز شنبه از محورهای کرج – چالوس ، هراز، فیروزکوه و محور تهران –  سمنان –  مشهد و بالعکس ممنوع خواهد بود. البته تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است

بنابر این اطلاعیه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد است. تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

پلیس راه اعلام کرده تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس به استثناء حاملین موادسوختی ویافاسدشدنی ممنوع است

در محور هراز هم تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه و همچنین از ساعت 8 تا 24 روز های پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید