Iranian Agriculture News Agency

نمایندگان شورای شهر:

حضور خانواده‌ها در استادیوم‌ها تداوم داشته باشد

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران، هفتاد و دومین جلسه این شورا را با تقدیر از «زحمات تیم ملی فوتبال» کشورمان آغاز کرد.

حضور خانواده‌ها در استادیوم‌ها تداوم داشته باشد

به گزارش گروه اجتماعی ایانا و به نقل از روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر تهران، رئیس کمیته ورزش شورای شهر گفت: «خانواده‌های ایرانی نشان دادند می‌توانند از فضایی که در اختیارشان قرار می‌گیرد به بهترین وجه استفاده کنند. این در حالی است که تا قبل از این گفته می‌شد ما نمی‌توانیم خانواده‌ها را در ورزشگاه مستقر کنیم اما مردم نشان دادند این چنین نیست و امیدواریم حضور مردم به این شکل در ورزشگاه‌ها ادامه پیدا کند.»  

حجت نظری با تاکید بر اینکه فوتبال تنها مختص به مردان نیست، گفت: «ای کاش درخواست شهردار تهران از استاندار درباره پخش فوتبال در 22 بوستان شهر تهران محقق می‌شد. امیدوارم همانطور که مردم فرهیخته تهران و ایران به بهترین شکل از این فضا استفاده کردند، دولت همانطور که در این موضوع اصرار ورزید همچنان پای کار باشد.»

ایمنی حمل و نقل دانش‌آموزان

شهربانو امانی، رئیس کمیته ایمن سازی حمل و نقل شورا، درباره طرح ساماندهی سرویس مدارس گفت: «براساس قانون بکار گیری خودروهای متفرقه در سرویس مدارس ممنوع است اما بسیاری از مدارس با پیمانکاران قرارداد می‌بندند و پیمانکاران نیز با خودروهای شخصی که تحت نظارت شهرداری نیستند قرارداد دارند. آموزش و  پرورش و انجمن اولیا و  شهرداری و شورایاری باید در این بخش اعمال نظارت و فعالیت کنند؛ در چنین شرایطی قرارداد بستن با خودروهای خارج از نظارت شهرداری چه تبعاتی خواهد داشت؟ خانواده و مدرسه باید بدانند که دانش‌آموز کجاست.»

محمد علیخانی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل، نیز در این مورد گفت: «تعداد زیادی مصوبه، آئین‌نامه و دستورالعمل درباره ایمنی حمل و نقل دانش آموزان وجود دارد که هیچ یک از آنها جامع نیست و نظارت و اجرا را همین مصوبات زیاد پیچیده کرده است. بنابراین سند ایمنی حمل و نقل دانش‌آموزان باید اصلاح شود و در این زمینه اولیای مدارس، راهنمایی و رانندگی و مدیریت شهری باید به وظایف خود عمل کنند.» 

نمایندگان شورا هچنین درباره نام‌گذاری هفت محله تهران نیز تصمیم گرفتند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید