Iranian Agriculture News Agency

راه‌اندازی اسکله‌ی گردشگری در انزلی

امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور بزرگترین طرح سرمایه گذاری خارجی مناطق آزاد ایران در حوزه گردشگری افتتاح شد. این طرح تاکنون بیش از ۳۰ میلیون یورو جذب سرمایه داشته و پیش بینی می‌شود اشتغال زایی مناسبی هم در در منطقه ایجاد کند

راه‌اندازی اسکله‌ی گردشگری در انزلی

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت معاون اول رییس جمهور صبح امروز در جریان سفر به منطقه آزاد انزلی با حضور در اسکله مارینا واقع در منطقه آزاد انزلی مجموعه گردشگری دریایی مارینا را افتتاح کرد و با توضیحات مسئولین و مدیران این طرح در جریان ظرفیت های پذیرش گردشگران قرار گرفت. 

 

 احداث اسکله های مارینا به عنوان مهمترین زیرساخت عملیاتی کردن گردشگری دریایی در دریای خزر مطرح است که ازسوی سازمان منطقه آزاد انزلی بعنوان مهمترین زیرساخت فعال سازی گردشگری دریایی در دریای خزر در دستور کار قرار گرفته و با امکان پهلوگیری حدود ۳۰۰ شناور در این اسکله تفریحی گام مهمی در جهت ایجاد و توسعه گردشگری دریایی و اشتغال زایی در این بخش از صنعت گردشگری برداشته می شود. 

براسا این گزارش میزان اشتغال زایی اسکله های مارینا ۱۵۰ نفر خواهد بود که مجموع سرمایه گذاری این سازمان و بخش خصوصی در حدود ۴۰ میلیارد تومان است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید