Iranian Agriculture News Agency

در جلسه امروز شورای شهر تهران:

طرح تهیه برنامه ایمنی سرویس مدارس به تصویب رسید

رئیس کمیته ایمنی حمل و نقل شورای شهر تهران با اعلام خبر تدوین لایحه ایمنی سرویس مدارسدر جلسه امروز شورا، گفت: عدم توجه به ایمنی در حمل و نقل به ویژه سرویس مدارس آینده تعداد زیادی از دانش آموزان را تباه می کند.

طرح تهیه برنامه ایمنی سرویس مدارس به تصویب رسید

به گزارش ایانا به نقل از معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، شهربانو امانی، رئیس کمیته ایمنی و حمل و نقل شورای شهر تهران، اظهار داشت:  طرح تهیه برنامه ایمنی سرویس مدارس در حالی با 18 رای موافق با قید یک فوریت به تصویب رسید که در شورا با طرح های فوریت دار به سختی موافقت می شود.

امانی به دغدغه بسیار زیاد والدین و به ویژه مادران دانش آموزان پایین تر از سطح دبیرستان نسبت به سرویس مدارس اشاره کرد و گفت: اتفاقی که در مدرسه ای در منطقه 2 رخ داد نشان می دهد که حتی دانش آموزان مقطع دبیرستانی که به مرز تشخیص رسیده اند از ناراحتی های روحی و جسمی در امان نیستند و این در حالی است که آسیب های بیشتری دانش آموزانی را که به این مرز نرسیده اند تهدید می کند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری به لحاظ قانونی وظیفه حمل و نقل درون شهری را بر عهده دارد، گفت: در حالی بیش از 90 درصد دانش آموزان از سرویس مدارس استفاده می کنند که تنها یک درصد از این سرویس ها استاندارد هستند.

در جلسه امروز شورای شهر تهران، زهرا نژاد بهرام عضو هیات رییسه شورا نیز با تاکید بر این که باید جور دیگر به مساله باغات نگاه کرد، گفت: طی چهل سال اخیر به باغ های تهران، نگاه مالی صرف شده است.

وی افزود: نگاه تملک گرایانه اولین، ساده ترین و در عین حال گرانترین راه حل درخصوص مساله باغات تهران است اما این راه حل به دلایل متعدد، کارساز نبوده چراکه اگر بود شهرداری (در دوره پولدار بودنش)، به این طریق به مساله ی باغات سر و سامان می داد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید