Iranian Agriculture News Agency

عسکری اعلام کرد:

برگزاری ملاقات چهره به چهره معاونت توسعه و منابع وزارت جهاد کشاورزی به مناسبت دهه فجر

مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی و پیگیری سفرهای استانی وزارت جهاد کشاورزی از برگزاری ملاقات چهره به چهره معاونت توسعه و منابع و مدیران کل معاونت به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد.

برگزاری ملاقات چهره به چهره معاونت توسعه و منابع وزارت جهاد کشاورزی به مناسبت دهه فجر

محسن عسکری مشاور وزیر و مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی و پیگیری سفرهای استانی وزارت جهاد کشاورزی در گفتگو با خبرنگار ایانا از برگزاری ملاقات چهره به چهره معاونت توسعه و منابع و مدیران کل آن معاونت به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: در راستای تحقق شعار دولت مردمی سیزدهم به منظور ارتباط نزدیک و ملاقات چهره به چهره مسئولین با همکاران شاغل، بازنشسته،کشاورزان و بهره‌برداران روز سه شنبه 18 بهمن ماه میز ارتباطات مردمی در سالن توسعه برگزار می شود.

 وی با بیان اینکه در میز ارتباط مردمی معاون توسعه ومنابع وزارت جهاد کشاورزی و مدیران کل آن معاونت حضور دارند، یادآور شد: این مهم از ساعت ۹ تا ۱۳ روز سه شنبه در سالن توسعه وزارت برگزار می‌شود.

عسکری ادامه داد: همکاران شاغل، بازنشسته، کشاورزان، تولیدکنندگان و بهره‌برداران درخصوص مسائل، دغدغه ها، چالش ها می توانند به صورت حضوری و برخط(تلفنی6خط) 35-02143541830 دغدغه و چالش های خود را مطرح کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید