Iranian Agriculture News Agency

محمدی در قزاقستان تصریح کرد:

جدیت ایران و قزاقستان برای تقویت روابط دوجانبه و استفاده از ظرفیت های دو کشور

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در کشور قزاقستان، تصریح کرد: ایران و قزاقستان تقویت روابط دوجانبه و استفاده از ظرفیت های دو کشور را با جدیت دنبال می‌کنند.

جدیت ایران و قزاقستان برای تقویت روابط دوجانبه و استفاده از ظرفیت های دو کشور

به گزارش خبرنگار ایانا، هوشنگ محمدی معاون  توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در جلسه کارشناسی پیش نوس سند هجدهمین اجلاس همکاری های اقتصادی دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قزاقستان به عنوان رئیس کارگروه این اجلاس، گفت: جلسات مختلفی برای این اجلاس با تاکیدات روسای جمهور دو کشور مبنی بر تقویت روابط چندین ساله جمهوری اسلامی ایران و قزاقستان برگزار شده است.

وی ادامه داد: پیش نوین سند همکاری دو کشور تهیه شده و در جلسه وبیناری بررسی اولیه به عمل آمده است که در این خصوص تشکر ویژه داریم.

محمدی تصریح کرد: این سند و این اجلاس با حضور مقامات دولتی و بخش خصوصی ایران در کشور قزاقستان در حال برگزاری است که نشان دهنده جدیت طرفین برای تقویت همکاری های دو جانبه  و استفاده از ظرفیت دو کشور است.

وی یادآور شد: امیدواریم با امضای این سند توسط وزاری دو کشور، زمینه همکاری بسیار مطلوبی را برای مراودات تجاری و فرهنگی فراهم سازیم.

محمدی با تاکید بر اینکه جزییات سند در کارگروهای تشکیل شده بررسی خواهد شد، افزود:  امروز پیش نویس جمع بندی این سند فراهم خواهد شد و فردا برای امضای طرفین آماده خواهد بود .

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید