Iranian Agriculture News Agency

پاپی‌زاده مطرح کرد:

افزایش بهره وری و بهبود معیشت عشایر با فعالیت های دانش بنیان و فناورانه

رئیس سازمان امور عشایر ایران گفت: تولید با توجه به سبک زندگی حوزه عشایری عمدتا به صورت سنتی دنبال می‌شود و برای افزایش بهره وری در حوزه عشایری و بهبود معیشت آنان، با کمک فعالیت های دانش بنیان روش های سنتی تولید را ارتقا دهیم و به صورت مدرن و فناورانه تولید را در حوزه عشایر دنبال می‌کنیم.

افزایش بهره وری و بهبود معیشت عشایر با فعالیت های دانش بنیان و فناورانه

عباس پاپی زاده معاون وزیر و رئیس سازمان امور عشایر ایران در حاشیه بازدید از نمایشگاه جامع کشاورزی با حضور در غرفه ستادی روابط عمومی و اطلاع‌ رسانی وزارت جهاد کشاورزی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایانا، گفت: افزایش بهره‌وری وابسته به توسعه فعالیت‌های دانش‌بنیان بوده و خوشبختانه در این زمینه شرکت های دانش بنیان فعالی شکل گرفته که در جهت ارتقا اثرات عوامل تولید در افزایش میزان عملکرد موفق عمل کرده‌اند.

وی راه‌اندازی نمایشگاه جامع کشاوری را کاری ارزشمند از سوی وزارت جهاد کشاورزی عنوان کرد و ادامه داد: دراین نمایشگاه شرکت های دانش بنیان میتوانند در بحث افزایش تولید اقدام کنند و به بازار مصرف در حوزه های مختلف اعم از باغی، دامی، شیلاتی و .... متصل شوند.

رئیس سازمان امور عشایر ایران درباره تولیدات حوزه عشایر نیز، گفت: تولیدات در حوزه عشایر با توجه به سبک زندگی حوزه عشایری عمدتا به صورت سنتی دنبال می‌شود  و برای افزایش بهره وری در حوزه عشایری و بهبود معیشت آنان، با کمک فعالیت های دانش بنیان روش های سنتی تولید را ارتقا دهیم و به صورت مدرن  و فناورانه تولید را در حوزه عشایر دنبال می‌کنیم.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید