Iranian Agriculture News Agency

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی:

عشایر یادگار و گنجینۀ ماندگار فرهنگ اصیل ایران هستند

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: عشایر یادگار و گنجینۀ ماندگار فرهنگ اصیل ایران هستند و به هیچ عنوان نباید نادیده گرفته شوند.

عشایر یادگار و گنجینۀ ماندگار فرهنگ اصیل ایران هستند

به گزارش ایانا و به نقل از سازمان امور عشایر ایران، علیرضا رضازاده امروز در جمع مدیران و کارشناسان سازمان امور عشایر در سالن کوچ این سازمان با اشاره به نقش تاثیرگذار عشایر در حوزه تولید و فرهنگ، اظهار داشت: عشایر یادگار و گنجینۀ ماندگار فرهنگ اصیل ایران هستند و به هیچ عنوان نباید نادیده گرفته شوند چراکه اگر این جامعه را نادیده بگیریم فرهنگ اصیل خودمان را نادیده گرفته ایم.

وی گفت: کارهای خوبی در حوزه دام و تولیدات عشایر انجام شده و ورود به حوزه گردشگری عشایر نیز از مواردی است که خیلی از خلاء های موجود در کشور را پر می کند.

رضازاده اظهار امیدواری کرد که با مدیریت آقای پاپی زاده رئیس سازمان امور عشایر و همکارانشان در سازمان، روز به روز شاهد پویایی بیشتر در حوزۀ عشایری کشور باشیم.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت و نقش رسانه ها در دنیای امروز، گفت: زیست رسانه ای در جهان امروز کاملا تغییر کرده و دیگر انجام کارهای سنتی در حوزه رسانه پاسخگو نیست.

وی با اشاره به اینکه امروز دیگر دولت ها مثل سابق با در اختیار داشتن رسانه های رسمی نمی توانند گفتمان سازی کنند، گفت: کلیدواژه های جدید در دنیای امرور نیاز به یک حکمرانی رسانه ای جدید دارد.

رضا زاده ادامه داد: ما امروز برای انجام کارهای اقتصادی نیاز به پیوست رسانه ای داریم چراکه نمی توانیم رسانه و افکار عمومی را نادیده بگیریم.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به دغدغه ها و مشکلات حوزه روابط عمومی و اینکه این مشکلات یک درد مزمن قدیمی است، اختصاص ردیف مستقل اعتباری و بروزرسانی ساختار اداری روابط عمومی ها را از ضروریات ایجاد تحول در روابط عمومی عنوان کرد و گفت: ساختار و پست های روابط عمومی ها قدیمی و مربوط به ده ها سال پیش از این است و با وظایف امروز روابط عمومی همخوانی ندارد که نیاز به بازنگری دارند.

گفتنی است، رئیس سازمان امور عشایر ایران در پایان این نشست کسب رتبه برتر توسط مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی در "همایش جهاد تبیین و اطلاع رسانی هنرمندانه" را تبریک گفت و با اهدای لوح تقدیر از زحمات رئیس و همکاران مرکز روابط عمومی وزارتخانه قدردانی کرد.

IMG_20221128_193939_559

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید