Iranian Agriculture News Agency

شیخ غازی حنینه تصریح کرد:

عشق به پیامبر(ص)، نقطه جامع مشترک بین تمام مسلمانان است

رئیس هیئت امنای شورای علمای مسلمان لبنان با بیان اینکه عشق به پیامبر(ص) نقطه جامع مشترک بین ما مسلمانان است: این عشق و نقطه مشترک، تمام مسلمانانی که پیرو مذاهب اسلامی هستند به جز پیروان وهابیت و تکفیری‌ها را گرد هم می آورد.

عشق به پیامبر(ص)، نقطه جامع مشترک بین تمام مسلمانان است

به گزارش خبرنگار ایانا، شیخ غازی حنینه رئیس هیئت امنای شورای علمای مسلمان لبنان در مراسم ‌جشن بزرگ میلاد حضرت رسول اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) که 23 مهر ماه با حضور سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و معاونین و مسئولان در محل وزارتخانه برگزار شد، با اشاره به اینکه خداوند متعال در قرآن می‌فرماید روزهای خدا را به مردم یادآور شوید، اظهار کرد: ما سالروز میلاد رسول الله را جشن می‌گیریم زیرا او را دوست داریم، تکریم می‌کنیم و بزرگ می‌شماریم.

حنینه، تصریح کرد: این روز را جشن می‌گیریم تا ولایت پذیری خود را نسبت به ولایت خدا و پیغمبر(ص) نشان دهیم و پیروی از اهل بیت ایشان را اعلام می‌کنیم؛ عشق ما نسبت به پیغمبر اکرم(ص) در واقع همان عشقی است که ایمان ما را نزد خداوند افزون می‌کند پس عشق به خدا مگر با پیروی از پیامبر(ص) کامل نخواهد بود.

وی با بیان اینکه عشق به پیامبر(ص) نقطه جامع مشترک بین ما مسلمانان است، عنوان کرد: این عشق و نقطه مشترک، تمام مسلمانانی که پیرو مذاهب اسلامی هستند به جز پیروان وهابیت و تکفیری‌ها را گرد هم می آورد.

رئیس هیئت امنای شورای علمای مسلمان لبنان با بیان این نکته که حضرت امام خمینی(ره) در هفته وحدت مردم را کنار هم فراخوانده است تا امت اسلامی را در برابر تمام عوامل تفرقه ای که دشمنان سعی می‎‌‌کنند در بین ما منتشر کنند متحد کند، خاطر نشان کرد: ما روز گذشته این را خدمت مقام معظم رهبری عرض کردیم که ایشان رهبر فراملی و فرامرزی کل امت اسلامی هستد و امت اسلامی نیازمند رهبری است که آن ها را به سمت قله‌های عزت و افتخار رهنمون کند. هنگامی که اخبار گفتگوها و مزاکرات هسته‌ای ایران را پیگیری کردیم از استقامت جمهوری اسلامی ایران در مقابل محور استکبار که فرماندهی آن را ایالات متحده برعهده داشت احساس غرور کردیم زیرا که عزت جمهوری اسلامی ایران با رهنمون‌های مقام معظم رهبری بدست می‌آید و در واقع عزت کل امت اسلامی و مسلمانان در جای جای جهان است.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید