Iranian Agriculture News Agency

موسوی خبر داد:

ایجاد ارتباط زنجیروار از مراکز خدمات کشاورزی تا ستاد وزارت

سرپرست دفتر هماهنگی اموز استان ها از ایجاد ارتباط زنجیروار از مراکز خدمات کشاورزی تا ستاد وزارت برای ارایه مسایل و مشکلات موجود خبر داد.

ایجاد ارتباط زنجیروار از مراکز خدمات کشاورزی تا ستاد وزارت

به گزارش خبرنگار ایانا، سید مجید موسوی سرپرست دفتر هماهنگی اموز استان ها در حاشیه نشست مدیران ستادی وزارت با مدیران حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان ها، از تقسیم بندی کشور به پنج منطقه و انتخاب رئیس منطقه برای هر منطقه خبر داد و گفت: این افراد  موضوعات همه بخش های کشاورزی استان خود و استان های همجوار را جمع آوری کرده و به ستاد اطلاع میدهند.

وی ادامه داد: برنامه ریزی در امور استان ها در حال پیگیری است؛ برنامه ریزی ها شده کلیه مسائل و مشکلات از سطح بخش( مراکز خدمات جهاد کشاورزی) جمع آوری شود تا این موضوعات به بالاترین سطح یعنی  وزیر جهاد کشاورزی برسد .

موسوی افزود: به دنبال آن هستیم که پنج رئیس مناطق به نوبت در شورای معاونین نیز شرکت داشته باشند و یک ارتباط زنجیر وار از سطح مراکز خدمات ایجاد شود.

وی با بیان اینکه در این بخش نقش مدیران حوزه به عنوان دبیران این مناطق تاثیر است، یادآور شد:  این مهم سسبب جمع اوری خوب مطالب و پالایش و ارسال موضوعات و مطالب مبشود که می تواند در جهت پیشبرد بخش کشاورزی مفید باشد.

سرپرست دفتر هماهنگی اموز استان ها  افزود: این افراد پیگیری کننده کلیه فعالیت ها  و اموراتی که از طرف رئیس سازمان به آنان محول می شود هستند بنابراین هرگونه برنامه و سیاستی که در بخش ها مختلف اعم از زراعت، باغبانی، دام، طیور، شیلات و غیره توسط این افراد پیگیری می شود در واقع به عنوان رابط و هماهنگ کننده بخش های مختلف در استان ها فعال هستند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سفرهای مختلفی توسط ریاست جمهور وزیر جهاد کشاورزی و سایر مقامات به استان ها انجام می شود این افراد در واقع پیگیری مصوبات این سفرها را تا رسیدن به نتیجه را  بر عهده دارند.

به گفته سرپرست دفتر هماهنگی اموز استان ها، تقویت و پشتیبانی از مدیران حوزه می تواند در جهت پیشبرد اهداف وزیر جهاد کشاورزی در استان ها موثر باشد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید