Iranian Agriculture News Agency

تدوین سند تحول نیروی انسانی وزارت جهاد کشاورزی برای پشتیبانی از اجرای الگوی کشت/ پیش‌بینی جذب ۸۵ هزار نفر

معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی آمادگی خود را برای پشتیبانی از اجرای طرح الگوی کشت اعلام کرد.

تدوین سند تحول نیروی انسانی وزارت جهاد کشاورزی برای پشتیبانی از اجرای الگوی کشت/ پیش‌بینی جذب ۸۵ هزار نفر
به گزارش خبرنگار ایانا، هوشنگ محمدی  دوشنبه در حاشیه نخستین اجلاس سراسری الگوی کشت محصولات کشاورزی گفت: ما همگام با الگوی کشت، آمادگی‌های لازم برای پشتیبانی از همه فرآیندهای این طرح را در برنامه‌های خود داریم و تجهیز مراکز خدمات کشاورزی، تامین منابع نیروی انسانی و تامین امکانات مورد نیاز در این طرح دیده شده است.

وی از تدوین سند تحول نیروی انسانی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد و اظهار داشت: همزمان با اجرای الگوی کشت این سند در هفته آینده به سازمان امور استخدامی کشور ارسال می‌شود.

محمدی افزود: با تصویب و عملیاتی شدن این سند ما می‌توانیم نیروهای مورد نیاز را با توجه به رشته‌های تخصصی در طول مدتی که این طرح اجرا می‌شود، جذب کنیم تا در کنار کشاورزان به اجرای الگوی کشت کمک کنند.

وی پیش‌بینی کرد: با تصویب و اجرای این سند بیش از ۸۵ هزار نفر در عرصه‌های مختلف کشاورزی جذب شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: ما به دنبال این هستیم که با توجه به نقش حاکمیتی و نظارتی وزارت جهاد کشاورزی، نیروهای انسانی مورد نیاز را جبران کنیم.

وی با بیان این که در حال حاضر ۶۴ هزار نیروی انسانی در وزارت جهاد کشاورزی و سازمان‌های تابعه آن فعالند، تصریح کرد: از این تعداد نزدیک به ۲۹ هزار نفر در مراکز استان‌ها، شهرستان‌ها و مراکز خدمات کشاورزی مشغول فعالیت هستند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید