Iranian Agriculture News Agency

پیام نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بمناسبت شهادت یکی از کارمندان غله استان آذربایجان شرقی در اغتشاشات اخیر

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بمناسبت شهادت یکی از کارمندان غله استان آذربایجان شرقی در اغتشاشات اخیر پیامی را صادر کرد.

پیام نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بمناسبت شهادت یکی از کارمندان غله استان آذربایجان شرقی در اغتشاشات اخیر

به گزارش خبرنگار ایانا، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

هرگز کسانى را که در راه خدا کشته شده‌‌اند مُرده مپندار بلکه زنده‌‌اند که نزد پروردگارشان روزى داده مى‌شوند

خانواده محترم شهید سرافراز حسین اجاقی

سلام علیکم بما صَبَرتُم

شهادت، هنر مردان خداست و بندگان مخلص و الهی، همیشه در آرزوی شهادتند و خوشا به حال کسانی که در راه جهاد و مقابله با معاندان، عاشقانه به دیدار معبود خود شتافتند.

بار دیگر یکی از پیروان مکتب حضرت روح‌الله (ره) و عاشقان امام خامنه‌ای (حفظه الله)، به قافله‌ی اصحاب آخرالزمانی سیدالشهداء علیه‌السلام  پیوست تا ثابت کند که صحرای کربلا، به وسعت همه‌ی تاریخ است.

شهادت مظلومانه‌ی بسیجی دلاور، شهید حسین اجاقی توسط مزدوران وحشی و وطن فروشان خائن، موجب تاثّر و تاسّف عمیق و نیز انگیزه‌ای مضاعف برای مردم انقلابی وملّت عزیز، در  پاسداری از نظام‌ مقدّس جمهوری اسلامی گردید.

قطعاً حملات ناجوانمردانه‌ی ‌معاندان مسلّح و آشوب‌طلب از سوی ملّت شهید داده و فداکار  بی‌پاسخ نخواهد ماند و حافظان امنیت، بساط حرکات کور و خائنانه را به فضل الهی، جمع خواهند کرد.

اینجانب شهادت این بسیجی دلاور، مجاهد و انقلابی را به محضر فرمانده معظم کل قوا، مردم ولایتمدار و غیور تبریز و بویژه بستگان ارجمند و بیت شهید پرور شما، تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و حشر با اصحاب امام حسین علیه‌السلام را برای این شهیدِ گرانقدر، از درگاه حضرت باری‌تعالی، مسئلت می‌نمایم.

سیدحسن ربانی

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهادکشاورزی

سوم مهرماه ماه ۱۴۰۱

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید