Iranian Agriculture News Agency

قربانی تصریح کرد:

شناساسی گره‌های موجود صدور مجوز در دبیرخانه مجوزها و پروانه های بخش کشاورزی

صدور مجوزها به عنوان دروازه سرمایه گذاری با سرعت و دقت بیشتری دنبال میشود

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: گره های موجود در صدور مجوزها در دبیرخانه مجوزها و پروانه های بخش کشاورزی شناساسی و رفع می‌شود.

شناساسی گره‌های موجود صدور مجوز  در  دبیرخانه مجوزها و پروانه های بخش کشاورزی

محمد قربانی معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی در حاشیه‌ی تشکیل دبیرخانه مجوزها و پروانه های بخش کشاورزی، در گفتگو با خبرنگار ایانا، گفت: بر اساس ابلاغ وزیر مبنی بر دستور تشکیل دبیرخانه مجوزها و پروانه های کشاورزی این دبیرخانه شکل گرفته است.

وی درباره اهداف تشکیل این دبیرخانه، افزود: چند هدف اساسی در تشکیل این دبیرخانه وجود داشته که بحث سیاست گذاری های کلان در صدور مجوزها و همچنین بحث هماهنگی ها در داخل دستگاه وزارت جهاد کشاورزی بوده است.

قربانی ایجاد پل ارتباطی با مرکز پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت امور اقتصاد دارایی را از دیگر دلایل تشکیل این دبیرخانه عنوان کرد و یادآور شد: در مجموع نگاه ما در دبیرخانه آن است که اگر اختلافی، نا هماهنگی و تضادی درباره مسایل در دستگاه‌های مختلف در وزارت جهاد کشاورزی وجود دارد را حل کنیم و انشالله صدور مجوزها به عنوان دروازه سرمایه گذاری با سرعت، دقت بیشتر و با لحاظ همه‌ی موارد تخصصی و بهداشتی و مواردی که مبتنی بر حفظ سلامت مواد غذایی و خانوارها مدیریت شود؛ عملاً بهرداران بخش کشاورزی در حوزه صدور مجوزها با مشکل خاصی مواجه نشوند و بتوانند با سرعت مجوزها را داشته باشند.

وی با بیان اینکه دبیرخانه مجوزها و پروانه های بخش کشاورزی در راستای حمایت از بهره برداران بخش کشاورزی تشکیل شده است، یادآور شد: اعضا، وظایف و اهداف این دبیرخانه کاملا مشخص شده و این جلسه نیز  با هدف ایجاد همگرایی و هم افزایی بین مجموعه معاونین، سازمان ها و دستگاه ها برگزار شده و در این راستا نقطه نظرات بیان و تشریح برنامه انجام شده است.

7e351404-f16c-43b6-a922-c1fc702143aa

قربانی تصریح کرد: امید میرود با حفظ استقلال وظایف دستگاه ها، شاهد روزهای بهتری در صدور مجوزها باشیم.

وی با تاکید بر اینکه صدور مجوزها تسیهل خواهد و گره‎های موجود را دبیرخانه شناسایی میکند؛ تصریح کرد: همچنین گره های موجود در صدور مجوزها توسط دستگاه ها شناسایی و انتقال داده می شود و پل ارتباطی خواهد بود؛ به نوعی مرکز پایش(مردم) دیدگاه ها و نظراتشان را مطرح میکنند و دبیرخانه شرایطی را بازگشایی گره ها فراهم میکند تا بهره برداران بتوانند با فراغ بال فرایند صدور مجوز را طی کرده و وارد مرحله سرمایه گذاری شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید