Iranian Agriculture News Agency

"پاکار" در ویژه برنامه «فصل رویش» عنوان کرد:

بسیج وزارت جهاد کشاورزی، پای کار تحقق دولت اسلامی

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی در ویژه برنامه «فصل رویش»، بسیج وزارت جهاد کشاورزی را پای کار تحقق دولت اسلامی دانست‌.

بسیج وزارت جهاد کشاورزی، پای کار تحقق دولت اسلامی

به گزارش خبرنگار ایانا، ویژه برنامه «فصل رویش» با حضور هوشنگ محمدی معاون توسعه مدیریت و منابع، علیرضا رضازاده مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و مهرداد پاکار مشاور وزیر و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی در حسینه ارشاد برگزار شد.

مهرداد پاکار فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی در این مراسم با اشاره به لزوم رویش نیروهای انقلابی و کارآمد تصریح کرد: رویش هر سبزه‌ای بر روی زمین در گرو رویش نیروی انسانی متعهد، متخصص، انقلابی و کارآمد است.

وی درباره نقش بسیج در این برهه، گفت: بسیجیان توانمند، کارآمد و نقش آفرین وزارت جهاد کشاورزی در این مدت ثابت کردند پای کار تحقق دولت اسلامی هستند.

در ادامه این مراسم، علیرضا رضازاده رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری در هیئت دولت، خاطرنشان کرد: وزارت جهاد کشاورزی خط مقدم نبرد اقتصادی در حوزه امنیت غذایی است.

وی، نقش آفرینی بسیج وزارتخانه در ایجاد امنیت غذایی را قابل تقدیر دانست و عنوان کرد: به عنوان مثال ساماندهی بیش از ۷ میلیون جوجه‌ یک روزه مازاد، کمک رسانی به مناطق آسیب دیده از زلزله و سیل، مبارزه با آفات، اقدامات فرهنگی و اجتماعی و غیره از مصادیق کارآمدی بسیج وزارت جهاد کشاورزی است.

در ادامه این مراسم، هوشنگ محمدی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اهمیت تبیین و نهادینه کردن کلمه «اقتدار غذایی» در فرهنگ جهادی، ابراز امیدواری کرد: با دستیابی به اقتدار و امنیت غذایی پایدار، الگویی برای جهان اسلام باشیم.

وی افزود: امنیت غذایی متصل و هم راستا با امنیت ملی است.

گفتنی است، این ویژه برنامه به همت معاونت علمی و پژوهشی، هیئت اندیشه‌ورز و آموزش و تربیت مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید