Iranian Agriculture News Agency

ربانی:

لزوم ایجاد زمینه دانش افزایی در نیروهای وزارت جهاد کشاورزی

همایش مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی با سخنرانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، در مشهد مقدس، برگزار شد.

لزوم ایجاد زمینه دانش افزایی در نیروهای وزارت جهاد کشاورزی

به گزارش ایانا و به نقل از حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، اولین همایش آموزشی مدیران ارشد این وزارتخانه، در سالن جلسات مجتمع  فرهنگی و اقامتی ولایت مشهد مقدس آغاز به کار کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن ربانی نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، در افتتاحیه‌ی این همایشِ دو روزه، نقش مدیران را نقشی کلیدی و برتر در سازمان‌ها دانست و گفت: باید توجه داشت که اگر سازمان‌های ما مشکلاتی دارد، بخشی از آن به مدیران برمی‌گردد.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با تمسّک به آیه‌ی شریفه‌ی "وَ قُلْ رَبِّ زِدْنِی عِلْماً"، مجموعه مدیران و کارمندانِ وزارتخانه را نیازمند افزایشِ دانش دانست و فراهم آوردن زمینه‌ی دانش‌افزایی در نیروهای مجموعه را خواستار شد.

وی در پایان، رسیدگیِ کارمندان به خانواده‌های خود را مورد سفارش قرار داد و افزود: متاسفانه بعضی از مسئولین، از ناحیه‌ی خانواده آسیب می‌بینند؛ لذا برای کار در موضوع تحکیم خانواده، باید نهایتِ تلاش را انجام داد، که البته این برنامه‌ برای مجموعه ما، بسیار ضروری است.

لازم به ذکر است، با همت حوزه نمایندگی ولی فقیه و وزارت جهاد کشاورزی، دوره آموزشی مدیران از روز گذشته آغاز و به مدت دو روز در مشهد مقدس برگزار شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید