Iranian Agriculture News Agency

در جریان سفر هیئت دولت به استان مرکزی

وزیر جهاد کشاورزی با خانواده شهید «ابوالفضل بیگی» دیدار کرد

وزیر جهاد کشاورزی در جریان سفر هیئت دولت به استان مرکزی با خانواده شهید «ابوالفضل بیگی» دیدار کرد.

وزیر جهاد کشاورزی  با خانواده شهید «ابوالفضل بیگی» دیدار کرد

به گزارش خبرنگار ایانا، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی با حضور در منزل شهید جهادگر «ابوالفضل بیگی» در شهرستان دلیجان استان مرکزی، گفت: خدا را شاکریم که توفیق دیدار با خانواده شهید جهادگر بیگی را داریم.

وی ادامه داد:  شهدای جهاد شهدای ویژه‌تری هستند چون جان پناه و سنگر برای سایر رزمندگان می‌ساختند در حالی که خودشان هیچ سنگری نداشتند.

ساداتی نژاد با اشاره یه ایثارگری جهادگران در ۸ سال دفاع مقدس، افزود: انشالله بتوانیم دین مان را به خون شهدای عزیز و  سرافراز ادا کنیم.

ساداتی‌نژاد با اشاره به مشکلات منتقل شده از شهرستان دلیجان توسط نماینده این منطقه، گفت: انشالله در این سفر بتوانیم برای دلیجان نیز در  حوزه کشاورزی تحولی را ایجاد کنیم؛ در حوزه کشاورزی بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای بخش کشاورزی در سفر به استان مرکزی دیده شده که بخشی نیز مربوط به شهرستان دلیجان و مسائل و مشکلات این منطقه است.

وی ابراز امیدواری کرد: انشااله تلاش می‌کنیم بتوانیم رفع مشکلات این منطقه را در حوزه های آبخیزداری، قنوات و بخش های کشاورزی داشته باشیم.

وزیر جهاد کشاورزی یادآور شد:  بخشی نیر مطالبات غیر از بخش کشاورزی است که آن ها را نیز در شورای اداری به عنوان نماینده رئیس جمهور ارائه میکنم و انشالله بتوانیم آن مطالبات را نیز در سفر بگنجانیم و بخشی از مسائل منطقه را با اعتبارات در نظر گرفته شده رفع کنیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید