Iranian Agriculture News Agency

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی به مناسبت عید سعید غدیر

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در پیامی عید سعید غدیر را تبریک گفت.

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی به مناسبت عید سعید غدیر
به گزارش خبرنگار ایانا، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در پیامی ضمن تبریک عید سعید غدیر و خداقوت به همه همکاران در وزارت جهاد کشاورزی، اظهار کرد:بزرگداشت عید غدیر، بزرگداشت ختم نبوت است.
 
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: تجلیل از عید غدیر در خانواده، محیط کار و روابط اجتماعی طبعاً تجلیل از خط نبوت، امامت و همه انبیا الهی است زیرا عید غدیر طبق آیه الیوم اکملت لکم دینکم، تکمیل رسالت پیامبر(ص) است.
 
وی ادامه داد: اگر بخواهیم دین پیامبر(ص) کامل شود این امر با غدیر کامل می‌شود و طبعا خود پیامبر(ص) و رسالتشان تکمیل کننده همه ادیان و انبیا الهی که در گذشته برای هدایت انسان زحمت کشیده‌اند خواهد بود. بنابراین تکریم و تجلیل از عید غدیر، تجلیل از همه انبیا الهی و رسول گرامی اسلام است.
 
حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی گفت: دیدگاه ما صرفا نباید به جشن گرفتن و پذیرایی در این روز محدود باشد زیرا این حداقل کاری است که لازم است و باید انجام بگیرد اما باید قبل از آن خودمان را به فرهنگ علوی، اخلاق علوی و عدالت علوی نزدیک کنیم؛ این است که باعث سعادت دنیا و آخرت ما می‌شود.
 
وی ضمن اظهار امیدواری در خصوص نزدیک شدن به امیرالمومنین(ع) از جهت معرفت، آشنایی، مطالعه تاریخ ارزش، زندگانی و فرهنگ امیرالمومنین(ع) خاطرنشان کرد: مرحله بعد این است که در حد توانمان تلاش کنیم تا خودمان را از جهت عدالت، اخلاق، عبادت و بطور کلی از جهات مختلف به امیرالمومنین(ع) نزدیک کنیم تا ان‌شاءالله زندگی هایمان رنگ و بوی علوی بگیرد.
 
ربانی عنوان کرد: امیرالمومنین(ع) کسی است که بعد از پیامبر(ص) اولین شخص این عالم محسوب می‌شود و آنقدر جایگاه دارد که پیامبر(ص) با یک نگاه ویژه‌ای به امیرالمومنین(ع) فرمودند امام علی(ع) و پیروان آن حضرت فائزون و سعادتمندان دنیا و آخرت هستند و طبعاً با نزدیک شدن به اخلاق، رفتار و کمالات امیرالمومنین(ع) در زندگی و سرمشق قرار دادن ایشان خودمان سعادتمند خواهیم شد.
 
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در پایان افزود: ان‌شاء‌الله همه ما مشمول عنایات حضرت امیرالمومنین(ع) قرار بگیریم و زندگی‌هایمان ان‌شاءالله علوی باشد تا ماندگار شویم ناممان و زندگیمان جاودانه به جاودانگی امیرالمومنین علیه السلام باشد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید