Iranian Agriculture News Agency

جهانسوز

رونمایی از 8 طرح بسیج مهندسین در آینده نزدیک

رئیس سازمان بسیج مهندسین، گفت: در روزهای آینده تیم‌های تخصصی در حوزه دامپزشکی، دامپروری، آموزش و ترویج به مناطق اعزام می‌شوند و 8 طرح از مجموع 37 طرح این سازمان رونمایی خواهد شد.

رونمایی از 8 طرح بسیج مهندسین در آینده نزدیک

به گزارش خبرنگار ایانا، محمدرضا جهانسوز رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی، در نشست مسئولین بسیج مهندسین کشاورزی کشور که با حضور  وزیر جهاد کشاورزی  برگزار شد؛ از نگاه ویژه وزیر جهاد کشاورزی به بسیج تشکر کرد.

جهانسوز افزود: بسیج شجره طیبه‌ای است که تحت سرپرستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کلیه بخش‌ها و بحث‌ها حضور دارد و وارد عملیات و کار شده است.

رئیس سازمان بسیج مهندسین با اشاره به علت نام گذاری  27 خرداد به عنوان سالگرد تشکیل بسیج سازندگی و دهمین سالگرد تشکیل این سازمان اظهار کرد: این سازمان شبانه روزی و بدون چشم داشت در جهت اعتلای کشاورزی در حال تلاش است و در روزهای تعطیل اخیر بالغ بر 600 گروه جهادی در 3 روز وارد عرصه کشاورزی شدند.

وی ادامه داد: سازمان بسیج مهندسین کشاورزی در سراسر کشور در حال خدمت‌رسانی به مردم هستد به عنوان نمونه سال گذشته در استان فارس به همت دامپزشکی و بخش خصوصی یک میلیون و 200 هزار راس دام واکسیناسیون، معاینه و درمان شدند و این تعداد در حال حاضر به بالغ بر 5 میلیون راس دام رسیده است.

جهانسوز از رونمایی 3 جلد کتاب با عنوان پایداری کشاورزی خبر داد و خاطرنشان کرد: هزاران مهندس بسیجی ولایتمدار و بی ادعا در تمام کشور آماده هستند تا مانند 8 سال دفاع مقدس در میدان حاضر شوند.

رئیس سازمان بسیج مهندسین،  گفت: در روزهای آینده تیم‌های تخصصی در حوزه دامپزشکی، دامپروری، آموزش و ترویج به مناطق اعزام می‌شوند و 8 طرح از مجموع 37 طرح این سازمان رونمایی خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به در اختیار داشتن بانک اطلاعاتی جامع کشاورزی و بالغ بر ده هزار نیروی مکان محور در حوزه کشاوری اظهار کرد: سازمان بسیج مهندسی کشاورزی این ظرفیت را دارد که در حوزه امنیت پایدار و گسترش سفره مردم با وزارت جهاد کشاورزی همکاری کند که این امر با تخصیص اعتبار این نیروهای جهادی تقویت می‌شوند و تعداد آن‌ها به 30هزار نفر افزایش خواهد یافت.

 

گزارش خبری از احسان علی‌نژاد

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید