Iranian Agriculture News Agency

جلال‌زاده:

نسل جدید باید با شخصیت والای امام خمینی(ره) آشنا شوند

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: حضرت امام خمینی(ره) متعلق به تاریخ و نوع بشر است و رسالت ما آشنا سازی نسل جدید با این شخصیت برجسته است.

نسل جدید باید با شخصیت والای امام خمینی(ره) آشنا شوند

به گزارش خبرنگار ایانا، وحید جلال‌زاده رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در درهمایش تبیین ویژگی‌های امام خمینی(ره) که باحضور حجت الاسلام و المسلمین ربانی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی و مهرداد پاکار فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد‌کشاورزی در سالن خوشه وزارت جهادکشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: امام خمینی(ره) در بین ما مغفول و مظلوم واقع شده است و نتوانسته‌ایم حق ایشان را به درستی به جا آوریم.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون امام(ره) هستیم، افزود: امام(ره) در خارج از مرزها و در بین کشورهای مقاومت بیشتر شناخته شده است و ایشان را در حد انبیاء الهی می‌دانند.

جلال‌زاده تصریح کرد: مقام معظم رهبری می‌فرماید «زندگی حضرت امام(ره) ثابت کرد می‌شود به مرز معصومیت نزدیک شد.» این شخصیت متعلق به تاریخ و نوع بشر است و رسالت ما آشنا سازی نسل جدید با این شخصیت برجسته است.

وی افزود: امام(ره) یک انسان موحد بود و ایمان او از روی عبودیت و وفاداری بود و ایشان به مردم باور داشت، حضرت امام(ره) به نزاع صدساله مشروعیت پایان داد و به مجلس و رأی مردم مشروعیت بخشید.

جلال‌زاده با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با مردم خاطرنشان کرد: مردم مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی هستند و تکیه بر مردم ما را از نزاع‌های داخلی و بین المللی نجات می‌دهد.

وی افزود: ستون خیمه این نظام ولایت است و تکیه‌گاه ولایت مردم هستند و مقام معظم رهبری رضایت مردم را مقدم می‌دانند.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وجود مقام معظم رهبری برای ما موهبت بسیار بزرگ و ارزشمندی است و نباید از ایشان هم مانند حضرت امام(ره) غافل شویم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید