Iranian Agriculture News Agency

پاکار به مناسبت روز روابط عمومی:

روابط عمومی، نقطه شروع حرکت و سکوی پرش به سوی آرمان ها و اهداف است

مشاور وزیر و فرمانده مرکزمقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی در پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

روابط عمومی، نقطه شروع حرکت و سکوی پرش به سوی آرمان ها و اهداف است

به گزارش ایانا و به نقل از مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی،

متن کامل پیام به شرح زیر است:

۲۷ اردیبهشت ماه یادآور فرصتی برای تقدیر از تلاشگران عرصه روابط عمومی است، در صورتی که هر روز برای شماست چون شما نیز مثل فرهنگ و تنفس همیشگی، مستمر و فراگیر هستید، نقش حیاتی و بی بدیل روابط عمومی در پیش روندگی و پیش برندگی هر سازمان و مجموعه ای غیرقابل انکار است. پس خداقوت مجاهدان بی ادعا و سخت کوشِ همه عرصه ها و روح حاکم بر همه تلاش ها.

بی شک اهمیت روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که تبیین و اقناع سازی لازمه هر اقدامی است، دو چندان می‌شود لذا می توان گفت روابط عمومی نقطه شروع حرکت و سکوی پرش به سوی آرمان ها و اهداف است.

روابط عمومی فعال، هم تز دارد و هم آنتی تز، هم پیش می رود و هم پیش می برد چون در جنگ نرم با آن همه ابزارهای به روز، جایی برای سکون و انفعال نمی ماند و به همین دلیل روابط عمومی قلب تپنده و موتور پیشران هر مجموعه ای است.

از طرف همه بسیجیان سرافراز وزارت جهاد کشاورزی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این عرصه به خصوص هنرمند انقلابی و سید شهیدان اهل قلم که تمام قد برای جهاد تبیین و اطلاع رسانی هنرمندانه خوش درخشید، از مجاهدت های همه فعالان این عرصه که طلایه‌داران آگاهی‌بخشی و تبیین در جامعه‌ هستند، بخصوص همکاران و هم سنگران روابط عمومی در خانواده بزرگ وزارت جهاد کشاورزی که امروز به الگوی تراز روابط عمومی انقلاب اسلامی تبدیل شده اند، صمیمانه قدردانی می کنم و برای یکایک آن ها در انجام مسئولیت دشواری که بر عهده دارند، آرزوی موفقیت دارم.

برادر بسیجی شما مهرداد پاکار

فرمانده مرکز بسیج وزارت جهاد کشاورزی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید