Iranian Agriculture News Agency

پیام وزیر جهاد کشاورزی به مناسبت 27 اردیبهشت، روز ملی روابط عمومی و ارتباطات

وزیر جهاد کشاورزی در پیامی روز ملی روابط عمومی و ارتباطات را به فعالین عرصه ارتباطات و رسانه تبریک گفت.

پیام وزیر جهاد کشاورزی به مناسبت 27 اردیبهشت، روز ملی روابط عمومی و ارتباطات

به گزارش خبرنگار ایانا، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، در پیامی، ۲۷ اردیبهشت روز ملی روابط عمومی و ارتباطات را به فعالین عرصه ارتباطات و رسانه تبریک و تهنیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

امروزه روابط عمومی ها به عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع رسانی نقش اساسی و تعیین‌کننده‌ای در افزایش سطح آگاهی آحاد جامعه و نیز فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی بر عهده دارند و سازمانی موفق تر است که با استفاده از ابزار و فنون ارتباطی و اطلاعاتی، نقش خود را در جامعه برجسته‌تر و متمایز نماید.

 تاکید مقام معظم رهبری بر اهمیت روابط عمومی ها به عنوان بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد و منعکس کننده چگونگی مسائل سازمان ها موید نقش اساسی و تعیین کننده این بخش از سازمان در فرمان اخیر جهاد تبیین است و روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی می بایست در این شرایط خاص و استثنایی به طور فعالانه و موثری در ایجاد اعتماد بین بدنه اجرایی و مردم و همچنین برای جلب مشارکت مردمی و افزایش سرمایه اجتماعی ایفای نقش کند.

نقش کلیدی روابط عمومی در تبیین دستاوردها،ترغیب و اقناع افکار عمومی برای توسعه کشاورزی از طریق اشتغال آفرینی و دانش بنیان سازی تولید و اصلاح الگوی مصرف اجتناب ناپذیر است.

اینجانب ضمن عرض تبریک فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه "روز ارتباطات و روابط عمومی" را به تمامی فعالین عرصه ارتباطات و رسانه و خصوصاً همکاران روابط عمومی، در خانواده بزرگ وزارت جهاد کشاورزی تبریک عرض نموده و از اقدامات موثر شما در عرصه اطلاع‌رسانی و جهاد تبیین صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و برای یکایک شما عزیزان آرزوی توفیق روزافزون دارم.

سیدجواد ساداتی نژاد

وزیر جهاد کشاورزی

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید