Iranian Agriculture News Agency

رضازاده تاکید کرد:

رصد اخبار ابزار قدرت روابط عمومی است

استفاده از ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی و مستندسازی در بخش روابط عمومی

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: برای مستندسازی اطلاع‌رسانی‌ها و سایر فعالیت‌های روابط عمومی‌های بخش کشاورزی، دو فرمت استاندارد در حوزه کاری روابط عمومی و در حوزه جهاد تبیین تهیه شود.

رصد اخبار ابزار قدرت روابط عمومی است

به گزارش خبرنگار ایانا، علیرضا رضازاده مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی در نشست هم‌اندیشی مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی با مدیران روابط عمومی‌های وزارت جهاد کشاورزی که صبح امروز در سالن همایش‌های نعمتی جم برگزار شد، ضمن تشکر از همراهی همکاران در مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، اظهار کرد: امروز کاری مهمتر از کار رسانه وجود ندارد و در فشار فعلی باید به کار رسانه و ارتباطات بپردازیم.

رضازاده ادامه داد: بخش کشاورزی همواره با بحران‌ها و چالش‌های مختلفی روبرو است و این بحران‌ها تمام نمی‌شود بلکه از حالتی به حالت دیگر تبدیل می‌شود.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به این که در دولت سیزدهم و در مسئولیت وزیر جهاد کشاورزی، فعالیت‌ها و اقدامات زیادی در زیربخش‌های مختلف کشاورزی و در حوزه معاونت‌ها، سازمان‌ها، موسسه‌ها و استان‌ها صورت گرفته است، اظهار داشت: اقدامات روابط عمومی در انتشار این فعالیت‌ها و اقدامات باید مشخص، مستند و منتشر شود.

وی تاکید کرد: برای مستندسازی اطلاع‌رسانی‌ها و سایر فعالیت‌های روابط عمومی‌های بخش کشاورزی، دو فرمت استاندارد در حوزه کاری روابط عمومی و در حوزه جهاد تبیین تهیه شود.

رضازاده با تاکید بر اینکه باید به سمت رصد اخبار پیش برویم، افزود: رصد اخبار برای روابط عمومی یک ابزار قدرت به شمار می رود.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های ایجاد شده در روابط عمومی استفاده کرد، تصریح کرد: قرارگاه جهاد تبیین به محوریت روابط عمومی شکل گرفته که بسیار ارزشمند است  و پیشنهاد میکنم قرارگاه تبیین در معاونت ها نیز ایجاد شود.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی افزود: فعالیت‌ها و اقدامات روابط عمومی در بخش کشاورزی مورد توجه بخش‌هایی از دولت قرار گرفته است و تلاش‌ها باید ادامه یابد.

وی، بر ظرفیت‌سازی و استفاده از زیرساخت‌های ارتباطی و اطلاع‌رسانی برای انتشار سیاست‌ها و برنامه‌های بخش کشاورزی و آگاهی‌سازی مردم تاکید کرد.

رضازاده به افزایش حجم فعالیت‌ها در بخش کشاورزی اشاره و تصریح کرد: پیش از اجرای طرح مردمی‌سازی و اصلاح نظام پرداخت یارانه‌ها، دست کم ۱۰۷۰ جلسه توجیحی در سراسر کشور برگزار شد.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی درک قدرت رسانه را مهم خواند و گفت: در راستای افزایش ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی به دنبال راه‌اندازی تلویزیون اینترنتی هستیم که در این صورت گزارش‌ها و اطلاع‌رسانی‌ها از بخش کشاورزی به صورت دیداری و پیوسته‌تر خواهد شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید