Iranian Agriculture News Agency

"ساداتی نژاد" در مراسم راهپیمایی روز قدس:

روز قدس، نماد جهانی در مبارزه با ظلم و استکبار است

وزیر جهاد کشاورزی گفت: روز قدس یک نماد جهانی در مبارزه با ظلم، استکبار و حمایت از مردم محروم و مظلوم در جهان است و مردم ایران هر سال در جمعه آخر ماه رمضان این روز با شکوه را گرامی می‌دارند.

روز قدس، نماد جهانی در مبارزه با ظلم و استکبار است

به گزارش خبرنگار ایانا، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، در مراسم راهپیمایی روز قدس، با بیان این که روز قدس میراث حضرت امام خمینی(ره) و یک میراث ماندگار است، اظهار کرد: این روز نشان دهنده آرمان های نظام جمهوری اسلامی، حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در مبارزه با ظلم در هر جای جهان به خصوص ظلم به مردم فلسطین توسط رژیم کودک‌کش اسرائیل است.

وی ادامه داد: روز قدس یک نماد جهانی در مبارزه با ظلم، استکبار و حمایت از مردم محروم و مظلوم در جهان است و مردم ایران هر سال در جمعه آخر ماه رمضان این روز با شکوه را گرامی می‌دارند.

ساداتی نژاد با اشاره به این که وزارت جهاد کشاورزی هم با نیروهای جوان و جهادی خود در کنار مردم و همراه با مردم است، ابراز امیدواری کرد: با فرمایشات مقام معظم رهبری در ابتدای سال جدید، بتوانیم مسیر مبارزه را با خودکفایی در محصولات اساسی، پایداری سفره مردم، امنیت غذایی، افزایش بهره وری و حفظ آب و خاک این کشور که این روزها مورد هجوم دشمنان است، به خوبی طی کنیم.

مقام عالی وزارت با بیان این که این عزم و اراده در وزارت جهاد کشاورزی وجود دارد، ادامه داد: امسال، سال دانش بنیان است و امیدواریم بتوانیم حوزه علم و فناوری را با کمک سازمان تات، موسسه ترویج، بسیج وزارت جهاد کشاورزی و سایر حوزه ها به مزارع ببریم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید