Iranian Agriculture News Agency

نصیری:

ترسیم چشم‌انداز، برنامه‌ریزی و همت مدیران از ارکان موفقیت یک سازمان است

رئیس سازمان حراست وزارت جهاد کشاورزی بر اهمیت و نقش شرکت بازرگانی دولتی ایران در تأمین کالاهای اساسی تاکید کرد و گفت: ترسیمِ چشم‌انداز، برنامه‌ریزی و همت والا برای انجام وظایف از ارکان موفقیت یک سازمان است.

ترسیم چشم‌انداز، برنامه‌ریزی و همت مدیران از ارکان موفقیت یک سازمان است

به گزارش ایانا و به نقل از شرکت بازرگانی دولتی ایران، محمدعلی نصیری در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل حراست، مدیرکل حوزه معاون وزیر و سرپرست اداره کل روابط عمومی این شرکت، با تبریک بهار طبیعت و ماه مبارک رمضان و آرزوی بهره‌مندی از فیوضات این ماه عزیز بر نقش و اهمیت شرکت بازرگانی دولتی ایران در تأمین کالاهای اساسی کشور تأکید کرد.

وی با اشاره به این که ارکان موفقیت یک سازمان در گرو ترسیم چشم‌انداز و تعیین قله پیشِ رو است که باید توسط مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی ترسیم شده و برای این چشم‌انداز برنامه‌ریزی شود، اظهار کرد: برنامه‌ریزی باید ویژگی تسهیل‌گری داشته باشد و مسیری ایمن را نشان دهد و مسیرهای انحراف را مشخص سازد.

رئیس سازمان حراست وزارت جهاد کشاورزی از همت بلند برای انجام امور به عنوان رکن سوم موفقیت در مسیر این که مجموعه را برای اجرای برنامه‌ها به نتیجه مطلوب برساند، نام برد و تصریح کرد: تدبیر و برنامه‌ریزی دقیق و صحیح و حکمرانی کارآمد و شایسته برای انجام بهتر وظایف ضروری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، احتیاط و مراقبت در امور مختلف از طریق خودکنترلی و خودمراقبتی را مورد تأکید قرار داد و با تبیین الزامات حراست موفق، گفت: اصلاح رابطه خود با خدا، دعوت دیگران از طریق عمل کردن خود، پایبندی به شرع و قانون و اخلاق، قضاوت محکومانه نداشتن، تبدیل بایدها به باور، تبدیل منطق قدرت به قدرت منطق، مبارزه با مرض به جای مریض و پیدا کردن علل مسائل از جمله این الزامات است.

رئیس سازمان حراست وزارت جهاد کشاورزی در پایان برای مدیرانی که منصوب شدند، آرزوی موفقیت و از تلاش مدیران سابق تقدیر کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید