Iranian Agriculture News Agency

"ساداتی نژاد" در نشست با شرکت‌های دانش‌بنیان بخش کشاورزی:

نقش محوری شرکت‌های دانش‌بنیان در تحقق شعار سال

وزیر جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی برای تحقق شعار سال به شرکت‌های دانش‌بنیان نیاز دارد و از این شرکت‌ها حمایت همه‌جانبه خواهد کرد.

نقش محوری شرکت‌های دانش‌بنیان در تحقق شعار سال

به گزارش خبرنگار ایانا، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در نشست صمیمی با شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه کشاورزی ضمن تبریک سال جدید و ایام ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: فرصت دیدار با شرکت‌های دانش‌بنیان در ابتدای سال جدید را مغتنم می‌شماریم.

وی افزود: حوزه کشاورزی در بحث دانش‌بنیان دارای فقر است و بخش دانش‌بنیان نسبت به سایر بخش‌ها با غفلت روبه‌رو شده است اما امسال با فرمان مقام معظم رهبری باید یک اقدام ویژه در این زمینه انجام شود.

ساداتی نژاد با بیان این که باید شرکت‌های دانش‌بنیان در بخش کشاورزی از نظر کمیت و کیفیت رشد کنند، ادامه داد: ما نیز در وزارت جهاد کشاورزی باید در به‌کارگیری این شرکت‌ها اقدام سریع‌تری داشته باشیم و خدمات و محصولات این شرکت‌ها را جذب کنیم.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به شعار سال جدید و توجه مقام معظم رهبری به مباحث کشاورزی خاطرنشان کرد: امسال مقام معظم رهبری مصادیق بخش کشاورزی را در سخنرانی ابتدای سال جدید مثال زدند؛ بنابراین ما امسال رسالت سنگینی داریم و باید یک کار متفاوت نسبت به شعارهای ادوار گذشته انجام دهیم و یک موج مثبت از اقدامات جهاد کشاورزی در پایان سال ایجاد شود.

وی افزود: در برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی برای تحقق شعار سال، شرکت‌های دانش‌بنیان نقش محوری دارند و از حمایت‌های وزارت خانه در جهت تسهیل عملکرد شرکت‌ها، حمایت از محصول تولیدی و خدمات دانش‌بنیان و عدم رقابت شرکت‌های بزرگ این وزارت‌خانه مانند موسسه واکسن و سرم‌سازی رازی با شرکت‌های دانش‌بنیان بهره‌مند خواهند شد.

ساداتی نژاد تصریح کرد: در آیین‌نامه تصویب شده در دولت که شامل 19 بند است بر عدم رقابت با شرکت‌های تولیدکننده واکسن دامی تأکید شده است.

مقام عالی وزارت در پایان ابراز امیدواری کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان در پایان سال ۱۴۰۱ از عملکرد حمایتی وزارت جهاد کشاورزی احساس رضایت کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید