Iranian Agriculture News Agency

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در پی ارتحال آیت الله علوی گرگانی

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در پیامی ارتحال حضرت آیت الله علوی گرگانی را تسلیت گفت و آورده است: ثبات قدم و همراهی خالصانه این فقیه بصیر در پشتیانی از انقلاب اسلامی ملت ایران بر همگان واضح است.

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در پی ارتحال آیت الله علوی گرگانی

به گزارش ایانا و به نقل از  نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن ربانی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با صدور پیامی رحلت آیت الله العظمی علوی گرگانی(ره) را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَهِ

ارتحال ملکوتی عالم عظیم الشأن، شخصیت برجسته فقاهت، حضرت آیت الله العظمی سیدمحمدعلی علوی گرگانی، حوزه های علمیه ،جامعه اسلامی  به ویژه مقلدان و شاگردان آن شخصیت برجسته دینی را عزادار کرد.

بی‌تردید خلأ وجود این استوانه علم و تقوا ثلمه‌ای جبران‌ناپذیر برای جهان اسلام محسوب می‌شود؛ ایشان که از شاگردان بارز حضرت آیت الله العظمی خویی بوده، در مسیر احیا و ترویج فرهنگ محمدی و دانش دینی آثار ارزشمندی تألیف کرده است.

ثبات قدم و همراهی خالصانه این فقیه بصیر در پشتیانی از انقلاب اسلامی ملت ایران و حمایت  از اندیشه ها و مواضع رهبر گرانقدر انقلاب اسلامی بر همگان واضح و غیر قابل انکار است.

از دیگر جلوه‌های زندگی پربرکت ایشان سادگی بیت و پرهیز از تجملات  معظم له، پذیرا بودن پرسشگران دینی وارتباط فعال و به دور از تکلّف با مردم  و به میراث گذاشتن خدمات علمی، فرهنگی و اجتماعی می باشد که این سلوک، الگویی ارزشمند برای مجامع علمی و تبلیغی است.

این جانب این ضایعه مؤلمه را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید، حوزه علمیه و بیت مکرم وبویژه فرزندان گرامی ایشان تسلیت عرض می‌نمایم و برای آن فقیه وارسته رحمت واسعه الهی و حشر با ائمه طاهرین علیهم السلام را از درگاه خداوند مسألت دارم.

سیدحسن ربانی

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید