Iranian Agriculture News Agency

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با تقدیر از اقدام اخیر سپاه در اربیل عراق:

مکتب سلیمانی رژیم صهیونیستی را به زانو درمی‌آورد

نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در پیامی به مناسبت انهدام پایگاه جاسوسی رژیم اشغالگر قدس در اربیل آورده است: انقلاب اسلامی ایران هرگونه توطئه و جاسوسی علیه امنیت ملی و منافع این مرز و بوم را برنمی‌تابد.

مکتب سلیمانی رژیم صهیونیستی را به زانو درمی‌آورد

به گزارش ایانا و به نقل از حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، در پیامی به مناسبت هدف قرار گرفتن «مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها در اربیل عراق»، قدرت امنیتی و نظامی ایران اسلامی را مایه هراس جریان صهیونیستی توصیف کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

باسمه تعالی

 «وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ »

فرزندان ایران اسلامی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با استعانت و اتکال به عنایت و قدرت الهی، بار دیگر قدرت خود را با حمله به پایگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی در منطقه اربیل عراق و به ضعف کشاندن این رژیم اشغالگر به اثبات رسانده‌اند، از این رو شایسته است در آستانه میلاد حضرت حجت(عجل الله تعالی فرجه الشریف) از سربازان مجاهد آن حضرت تشکر و تجلیل کرد و خدای منان را بر وجود چنین فرزندان و سردارانی در عصر انقلاب اسلامی شاکر بود.

اکنون که اسرائیل غاصب علاوه بر ظلم آشکار در فلسطین عزیز، در برخی کشورهای همسایه، دست از شیطنت و توطئه علیه ملت ایران برنمی‌دارد، باید جبهه مقاوت اسلامی را در عرصه‌های‌ نظامی و رسانه‌ای تقویت کرده و تا حذف کامل این غده سرطانی، در برابر هرگونه تجاوز و تعدی به خاک و جان ملت‌ها ایستاد.

امروزه باور داریم که گفتمان انقلاب اسلامی در مواجهه با دشمنان کینه‌توز ملت ایران، از اندیشه‌های امام خمینی(رحمت الله علیه) و راهبری‌های مدبرانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی(دام عزه) پیروی کرده و با سرمایه‌های بزرگی همچون مکتب حاج قاسم سلیمانی، پیروزی‌های شکوهمندانه‌ی دیگری را رقم خواهد زد.  

 

سیدحسن ربانی

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید