Iranian Agriculture News Agency

ربانی:

دشمن با نادیده گرفتن کارکردهای انقلاب به دنبال دلسردکردن مردم است

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به این که جهاد تبیین باید در برنامه‌های سال آینده‎ی جهاد کشاورزی پررنگ‌تر باشد، گفت: دشمنان می‌خواهند با تحریف واقعیت‌های انقلاب اسلامی، حقیقت را وارونه جلوه دهند و این یک عملیات روانیِ کاملاً ریشه‌ای است تا ملّت را نسبت به دستاوردهای بزرگ خودش بدبین کنند.

دشمن با نادیده گرفتن کارکردهای انقلاب به دنبال دلسردکردن مردم است

به گزارش ایانا به نقل از نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی در نشست شورای مدیران این حوزه، با اشاره به جایگاه خرد جمعی در احیای مناسبت‌های ملی، اقتصادی و دینی گفت: رهبرانقلاب در پیام‌های مختلف به ویژه درسخنرانی ۱۹ دی که با مردم قم داشتند به اهمیت و ضرورت جهاد تبیین اشاره کردند که ما با اولویت قراردادن جهاد تبیین باید به سوی تحقق جامعه‌ مطلوب و اسلامی حرکت کنیم. 

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی حضور در «جهاد تبیین» را ضروری و فوری دانست و اظهار کرد: تأکید حکیمانه رهبرانقلاب در عرصه جهاد تبیین نشان از تسلط ایشان به مسائل و نیازمندی‌های روز جامعه است؛ چرا که در هیچ دوره‌ای، مکتب اهل بیت(ع) این چنین مورد تهاجم واقع نشده است. 

وی ادامه داد: امروزه دشمنان اسلام در فضای مجازی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی هجمه وارد می‌کنند و درصدد هستند عقبه نظام، تشیع و ولایت فقیه را تخریب کنند.   

حجت الاسلام والمسلمین ربانی استمرار انقلاب اسلامی را در گرو ترویج و ارتقای فرهنگ دینی دانست و افزود: وقتی تبیین با لفظ جهاد مطرح می‌شود یعنی با میدان جنگ روبه رو هستیم و حضور فعال در این میدان انکارناپذیر است.

وی در ادامه به جنگ روانی دشمن در فضای مجازی و نشاندن غبار بر روی دستاوردهای انقلاب اشاره و تصریح کرد: نقاط قوّت جمهوری اسلامی، نقاط قوّتی که برای کشور و ملّت مایه‌ی اقتدار و مایه‌ی تقویت است از سوی دشمنان سنگین تمام شده است و آنها را در تبلیغات متراکم و انبوه و در جنگ رسانه‌ای به‌عنوان نقاط چالش‌آفرین معرّفی می‌کنند تا ملّت ایران را نسبت به اصل نظام و انقلاب دلسرد کنند.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی با اشاره به دستاوردهای هسته‌ای، نظامی و پزشکی و ضرورت تبیین خدمات گام اول انقلاب اسلامی به عنوان نقاط قوت، بیان داشت: دشمنان می خواهند با تحریف واقعیت‌های انقلاب اسلامی، حقیقت را وارونه جلوه دهند و این یک عملیات روانیِ کاملاً ریشه‌ای و مهم است تا ملّت را نسبت به دستاوردهای بزرگ خودش بدبین کنند.

وی خواستار تحقق جهاد تبیین به معنای واقعی آن، در وزارت جهاد کشاورزی شد و اظهار داشت: باید موضوع جهاد تبیین در اولویت برنامه‌های سال آینده قرار گیرد و با پشتیبانی سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف سرمنشأ حرکت‌های ارزشی و خدمات اجتماعی در وزارت جهاد کشاورزی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی در پایان خواستار رفع مشکلات اقتصادی مردم شد و گفت: خدا دل‌های مردم عزیز را متوجه انقلاب کرده و با این همه فشار اقتصادی، حضور پررنگی در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشتند، این مردم قابل تکریم هستند و رهبر معظم انقلاب در رهنمودهای اخیرشان از حضور پرشور ملت ایران تجلیل و قدردانی کردند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید