Iranian Agriculture News Agency

اسماعیلی خبر داد:

جذب 2288 نیرو در آزمون استخدامی برای وزارت جهاد کشاورزی

مدیرکل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی از جذب 2288 نیرو در آزمون استخدامی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.

جذب 2288 نیرو در آزمون استخدامی برای وزارت جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا،  جواد اسماعیلی مدیرکل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی گفت: متقاضیان اشتغال در وزارت جهاد کشاورزی می‌توانند در مهلت در نظر گرفته‌شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام، به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام کنند.

 مدیرکل امور اداری در خصوص چگونگی حضور وزارت جهاد کشاورزی در آزمون استخدامی گفت: با توجه به اینکه دفترچه راهنمای ثبت‌نام نهمین آزمون استخدامی به‌روز جمعه ششم اسفند اصلاح‌شده متقاضیان اشتغال در وزارت جهاد کشاورزی می‌توانند در مهلت در نظر گرفته‌شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات این اطلاعیه، به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام کنند.

مدیرکل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی در پاسخ به پرسش میزان و چگونگی حضور در حضور وزارت جهاد کشاورزی در آزمون استخدامی کشور، افزود: تمام تلاش ما و سایر متصدیان در وزارت جهاد کشاورزی بر این امر استوار بوده که در این آزمون بتوانیم با رعایت دو اصل شایسته گزینی و عدالت محوری در جذب و استخدام، زمینه‌های حضور جوانان متخصص، خلاق و متعهد به مبانی توسعه ایرانی اسلامی را فراهم آوریم.

وی تصریح کرد: امیدواریم پس از اعلام نتایج آزمون شاهد تحول و تحرک روزافزون در کلیه بخش‌های وزارتخانه در اقصی نقاط کشور باشیم.

اسماعیلی در خصوص میزان سهمیه اختصاص‌یافته به وزارت جهاد کشاورزی، افزود: با تلاش صورت گرفته از مجموع 2288نفر سهمیه جذب در نظر گرفته‌شده، برای ستاد و سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها یک هزار نفر، سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری 860 نفر، سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی ۳۰۰ نفر، سازمان دامپزشکی ۹۰ نفر، سازمان اراضی 8 نفر، شرکت شهرک‌های کشاورزی 30 نفر، سهمیه اختصاص‌یافته است.

وی یادآور شد: هرچند با توجه به میزان خروجی نیروها ناشی از بازنشستگی و اضافه شدن به وظایف و مأموریت‌ها، این سهمیه پاسخگوی نیازهای متنوع نیروی انسانی در وزارت جهاد کشاورزی نیست اما گام امیدبخشی است که در دولت انقلابی و مردمی برداشته‌شده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید