Iranian Agriculture News Agency

وزیر جهاد کشاورزی با خانواده شهید "فرامرز فلفلیان فینی" دیدار کرد

مادر شهید فلفلیان خطاب به وزیر جهاد کشاورزی؛ ثواب تلاش و فعالیت شما کمتر از شهادت نیست

وزیر جهاد کشاورزی با حضور در منزل شهید فرامرز فلفلیان فینی" یاد و خاطره تنها شهید انقلاب وزارت جهاد کشاورزی را گرامی داشت.

وزیر جهاد کشاورزی با خانواده شهید "فرامرز فلفلیان فینی" دیدار کرد

به گزارش خبرنگار ایانا، سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی وزیر وزارت جهاد کشاورزی در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته دهه فجر به اهمیت و ضرورت تکریم خانواده شهدا اشاره کرد و گفت: ما هرچه داریم به برکت خون شهداست، اگرچه شهدای بسیاری برای بارور کردن نهال انقلاب تقدیم اسلام شده  اما شهدای قبل از پیروزی انقلاب اسلامی باید مورد توجه ویژه قرار گیرند زیرا زیربنای انقلاب توسط آنها به وجود آمد.

 ساداتی نژاد از شهید فلفلیان به عنوان سند افتخار وزارت جهاد کشاورزی یاد کرد و  افزود: یکی از بزرگترین نعمتهای الهی بر انقلاب ما، وجود مردان شجاع و جوانان فداکاری است که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان اسلام سینه سپر کردند و با جان و خون خود، اسلام و انقلاب و راه خدا را نصرت بخشیدند. 

در این دیدار مادر شهید با بیان خاطراتی از دوران مبارزه شهید با رژیم پهلوی اشاره کرد و در آخر درباره نحوه شهادت فرزندش گفت: فرامرز روز ۲۱بهمن ماه۱۳۵۷ شهید شد. وقتی می‌خواست از خانه بیرون برود به او گفتم، پسرم درگیری خیابان‌ها خیلی شدید شده و همه جا حکومت نظامی است؛ بهتر است امروز از خانه بیرون نروی، ولی او در جوابم گفت «مادر جان، ما راه‌مان را انتخاب کرده‌ایم و امروز شهید خواهم شد» و طبق پیش بینی خودش همان روز شهید شد.

این مادر شهید در پایان با تقدیر از وزیر جهاد کشاورزی گفت: ثواب تلاش و فعالیت شما کمتر از شهادت نیست.

گفتنی است شهید فرامرز فلفلیان فینی در سال ۱۳۳۹ در تهران چشم به جهان گشود. پس از تحصیل تا مقطع راهنمایی در اداره ترویج کشاورزی مشغول به کار شد. در جریان مبارزات انقلاب اسلامی فعالیت‌های مستمری داشت تا اینکه در روز ۲۱ بهمن ماه ۱۳۵۷ هنگام تصرف پادگان باغشاه (پادگان حر) به دست عوامل رژیم به شهادت رسید.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید