Iranian Agriculture News Agency

پیام وزیر جهاد کشاورزی به مناسبت دهه فجر

وزیر جهاد کشاورزی با اعلام شعار چهل و سومین سالگرد دهه مبارک فجر با عنوان "جهاد کشاورزی، پشتیبانی از تولید، اقتدار غذایی" در پیامی این ایام الله را تبریک گفت.

پیام وزیر جهاد کشاورزی به مناسبت دهه فجر

 

به گزارش  ایانا، متن پیام سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهادکشاورزی بدین شرح  است‌:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

رهبر انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی: دهه‌ی فجر، دهه‌ی تجدید قوای نیروهای انقلابی با تجدید یادها و خاطره‌های پُرشکوه آن روزهاست، دهه‌ی تجدید عهد و میثاق ملت ما با انقلاب است، دهه‌ی گرامیداشت بزرگترین معجزه‌ی الهی در این روزگارهاست.

دهه فجر انقلاب اسلامی تبلور شکوه و عظمت نهضت مبتنیِ بر تعالیم امامین انقلاب، که توانست اسلام ناب محمدی را در سرزمین پاک ایران تثبیت کند تا مردم ایران با ولایت‌مداری قلّه‌های رفیع سرافرازی را طی کنند و توطئه‌های نظام استکباری و تحریم‌های ظالمانه خنثی شود.

در سالگرد چهل و سومین فجر انقلاب، ایران اسلامی همچنان بالنده و مقتدر، چون کوه استوار است و مردم ولایتمدار با کسب تجربه و به برکت عمل به وصایای امام راحل (ره) و هدایت‌های روشنگرانه رهبر معظم انقلاب و با توجهات حضرت ولیعصر (عج) انقلاب اسلامی در مسیر فتح قله های افتخار و عزت و پیشرفت قرار دارد.

اینجانب ایام‌الله دهه مبارک فجر را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، ملت شریف ایران و همه جهادگران وزارت جهادکشاورزی تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سعادت، بهروزی و پیشرفت را برای ایران اسلامی مسألت می‌نمایم.

سیدجواد ساداتی نژاد

وزیر جهاد کشاورزی

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید