Iranian Agriculture News Agency

در آستانه دهه مبارک فجر برگزار شد؛

نشست ملی هم افزایی کمیته های قرآنی، روستایی عشایری و مدیریت شهری

در آستانه دهه مبارک فجر نشست مشترک ملی هم افزایی چهل و سومین سالگرد دهه مبارک فجر به منظور هم‌افزایی و تعامل، انسجام و هماهنگی بین حوزه نمایندگی ولی فقیه وزارت جهاد کشاورزی، سازمان شهرداری ها و همیاری های کشور، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و سازمان دارالقرآن برگزار شد.

نشست ملی هم افزایی کمیته های قرآنی، روستایی عشایری و مدیریت شهری

به گزارش خبرنگار ایانا، سیدحسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در نشست ملی هم افزایی کمیته های قرآنی، روستایی عشایری و مدیریت شهری که با حضور جمالی‌نژاد معاون وزیر و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، اخوان رئیس دارالقرآن، جمعی از مسئولین فرهنگی و معاونین استانداری های کشور به صورت وبیناری و حضوری برگزار شد، گفت:  یوم الله دهه مبارک فجر  یک  معجزه الهی  بوده و وظیفه ما در قبال دهه فجر تبیین و پاسداری از آن است.

نماینده ولی فقیه در ادامه با بیان اینکه اگر تبیین صورت نگیرد دشمن نقاط قوت را تبدیل به نقاط ضعف می کند، اظهار  کرد: دشمنان در حال خنثی سازی دستاوردهای انقلاب هستند و با توجه به امکاناتی که در اختیار دارند باید در دفاع از آرمان های الهی انقلاب تلاشمان را بیشتر کنیم و سرمایه گذاری جدی در حوزه هنر و اندیشه انجام دهیم.

تسری فعالیت‌های فرهنگی در مناطق کمتر برخوردار 

در این نشست مهدی جمالی نژاد معاون وزیر و رئیس سازمان شهرداری ها و همیاری های کشور با تاکید بر استفاده از ظرفیت مردمی بودن شهرداری ها و دهیاری ها، گفت: برای امنیت پایدار و توسعه پایدار به یک مشخصه مهم به نام اقتدار نیازمندیم و اگر کشوری اقتدار نداشته باشد نمی‌تواند در تحقق اهداف خود موفق باشد.

جمالی‌نژاد در ادامه خواستار تسری فعالیت‌های فرهنگی در مناطق کمتر برخوردار شد تا زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم در جشن چهل سومین سالگی انقلاب فراهم شود.

گفتنی است در این نشست ۳۲ نفر از معاونین استانداری کشور به صورت وبیناری شرکت داشتند و حاضرین گزارشی به صورت مختصر از فعالیت خود ارائه کردند؛ همچنین مقرر شد شهرداری‌ها معین چند روستا شوند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید