Iranian Agriculture News Agency

ربانی تاکید کرد:

محرومیت‌زدایی اولویت سنگرسازان بی سنگر

صبح روز چهارشنبه مورخ ۶ بهمن ماه، جلسه شورای هماهنگی کانون های سنکر ساز بی سنگر در سالن توسعه وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

محرومیت‌زدایی اولویت سنگرسازان بی سنگر
به گزارش خبرنگار ایانا؛ حسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در جلسه شورای هماهنگی کانون های سنگر سازان بی سنگر، گفت: ایام الله مبارک دهه فجر  اعجاز الهی  بوده و هرگز نباید گذاشت که این ایام به فراموشی سپرده شود.
 
وی با تاکید بر  گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر به ویژه شهدای جهاد سازندگی، افزود:  نقش رهبری امام خمینی  «ره» در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار عجیب و بزرگ بوده  و وجود این شخصیت بزرگ تاریخ  از اعجاز الهی است.

ربانی اشاره کرد: یک زمانی تمام ابر قدرتها از شاه خائن حمایت می کردند تا انقلاب مردمی را سرکوب کنند، اما این مردم بودند که با دست خالی و تکیه به ایمان الهی بر همه این ها پیروز شدند.

 ربانی در ادامه به عدم دلسردی در مقابل بعضی از ناملایمات و شرایط جامعه اشاره کرد و عنوان کرد: در جایی که خداوند متعال شاهد و ناظر گذشته و حال ما است، دلسرد شدن معنایی ندارد.

ربانی، جهاد امروز را بسیار بزرگتر از جهاد گذشته دانست و  یادآور شد: در گذشته دشمنان ما کاملا مشخص شده بودند و مرز جبهه حق و باطل عیان بود، در حالیکه امروزه بدین شکل نیست و این امر باعث می شود که اجر جهاد در این زمانه از گذشته بسیار بالاتر باشد.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در جمع کانونهای سنگرساز بی‌سنگر، برنامه ریزی خوب و دقیق را از اوجب واجبات در کارها دانست و افزود: ما باید برنامه ریزی برای کارها داشته باشیم و این برنامه ریزی ها باید در چند سطح دیده شود که اولین آن بحث محرومیت زدایی است.

وی ادامه داد:  برنامه ریزی ها برای نشست مشترک بین کانوها و ایجاد همدلی باید مدنظر قرار گیرد و اگر این اتفاق بیفتد قطعا کارهای بزرگ و اساسی انجام خواهد شد و هر مجموعه می تواند به خوبی یک گوشه کار را گرفته و به درستی انجام دهد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید