Iranian Agriculture News Agency

مراسم جشن میلاد حضرت زهرا (س)، روز زن و روز مادر در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد

مراسم جشن میلاد حضرت زهرا (س)، روز زن و روز مادر با حضور بانوان همکار در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

مراسم جشن میلاد حضرت زهرا (س)، روز زن و روز مادر در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، در مراسم جشن میلاد حضرت زهرا (س)، روز زن و روز مادر با حضور بانوان همکار در وزارت جهاد کشاورزی، ضمن تبریک روز زن اظهار کرد: رفتار با زن در گذشته دور از مقام انسان بود و اسلام به زن هویت انسانی و کمال آفرین داد.

وی افزود: زنان امروز دارای هویت هستند و این شخصیت و کرامت را اسلام به زنان و دختران ما بخشیده است.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی خاطرنشان کرد: یکی از محورهای شناسایی یک زن نقشی است که در زندگی و در تاریخ آفریده است، اسلام اگر زنده مانده است به خاطر دو زن است که در لحظات حساس نقش تاریخی ایفا کرده اند، در زمانی که امیرالمومنین (ع) مامور به سکوت بود کسی که اسلام را زنده نگاه داشت حضرت زهرا (س) بود؛ حضرت صدیقه کبری (س) نقش مادری برای قرآن دارد.

وی با بیان این که بانوی دوم که اسلام را بیمه کرده حضرت زینب (س) است، افزود: در کربلا هم حضرت زین العابدین(ع) مامور به سکوت بود و حضرت زینب(س) قهرمانانه در میدان حاضر شد و اسلام را بیمه کرد؛ این دو بانو اسلام را در نقاط حساس تاریخ بیمه کرده‌ اند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: زندگی انسانی این گونه است که تمام تصمیمات تابع عقل و منطق باشد و باید به خواست خدا توجه داشت و اگر انسان به این مرحله برسد، خدا زندگی و عزت دنیا و آخرت او را تامین می کند.

وی در پایان روز زن را به تمام زنان این سرزمین تبریک گفت.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید