Iranian Agriculture News Agency

صبح امروز انجام شد:

برگزاری اولین همایش ملی مدیران حقوقی در سال ۱۴۰۰

اولین همایش ملی مدیران حقوقی وزارت جهاد کشاورزی در سال ۱۴۰۰ امروز در محل سالن شهیدان نعمتی جم این وزارت برگزار شد.

برگزاری اولین همایش ملی مدیران حقوقی در سال ۱۴۰۰

به گزارش خبرنگار ایانا، اولین همایش ملی مدیران حقوقی در سال ۱۴۰۰ به صورت ویدیو کنفرانس با حضور حسین رنجبر مشاور معاون وزیر در امور حقوقی، ابوالقاسم ورداسبی رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد کشاورزی، ابوذر فداکار داورانی مدیر دفتر حقوقی و مدیران حقوقی سازمان های جهاد کشاورزی استان ها در سالن نعمتی جم وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

در این مراسم، حسین رنجبر مشاور معاون وزیر در امور حقوقی بر لزوم ایجاد نظام جامع پیشگیری در وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد.

وی با بیان این که این پیشگیری درون سازمانی و برون سازمانی خواهد بود، افزود: ما درصدد ایجاد کارگروه های پیشگیری برای شناسایی گلوگاه های فساد، تعارض منافع مستقیم و غیر مستقیم و رصد کردن دعاوی مطروحه در ستاد و تمام سازمان ها و موسسات مرتبط با وزارت جهاد کشاورزی هستیم.

رنجبر با تاکید بر این که نظارت، مهمترین و اصلی ترین اقدام در جهت پیشگیری است، گفت: ایجاد مکانیزم حل اختلاف در دعاوی از اهداف ما در وزارت جهاد کشاورزی است، همچنین عدم اجرای قانون نظام صنفی که تاکنون مسکوت مانده است می تواند در قضازدایی کمک بسیاری به بخش کند.

در ادامه این مراسم، ابوالقاسم ورداسبی رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: مدیریت امور ادارای و اداره امور پشتیبانی و رفاهی در استان ها با تایید معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی با هم ادغام خواهند شد و در کنار آن مدیریت بازرسی و نظارت در استان ها ایجاد می شود.

 

گزارش خبری از احسان علی‌نژاد

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید