Iranian Agriculture News Agency

توسط "ساداتی نژاد" و "بختیاری" انجام شد:

امضای یادداشت تفاهم همکاری وزارت جهاد کشاورزی و کمیته امداد امام خمینی(ره)

تفاهم نامه مشترک در زمینه ایجاد اشتغال توسط وزیر جهاد کشاورزی و رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) امضا شد.

امضای یادداشت تفاهم همکاری وزارت جهاد کشاورزی و کمیته امداد امام خمینی(ره)

به گزارش خبرنگار ایانا، مراسم امضای یادداشت تفاهم همکاری مشترک بین وزارت جهاد کشاورزی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در حوزه اشتغال، شامگاه چهارشنبه در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

در این مراسم، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در حوزه اشتغال مددجویان بسیار پیگیر است تا مددجویان به استقلال مالی برسند.

وی افزود: کمیته امداد امسال متعهد به ایجاد ۳۰۰ هزار شغل پایدار در کشور است و با این تفاهم نامه امیدواریم  اتفاقات خوبی رقم بخورد و به سقف تعیین شده در حوزه اشتغال مددجویان برسیم.

ساداتی نژاد تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی اعلام آمادگی کرده است تا در زمینه مهارت و دانش افزایی، حمایت‌های یارانه‌ای و تسهیلاتی مددجویانی که در حوزه‌های عشایری و روستایی هستند، در زیر بخش‌های نوغانداری، باغداری، زراعت و صیادی به کمیته امداد کمک کند.

وی ابراز امیدواری کرد: این تفاهم‌نامه گام موثری باشد تا اشتغال در کشور افزایش یابد.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: این تفاهم‌نامه در دو بخش اشتغال زایی و تامین امنیت غذایی تدوین شده است.

ایجاد 120 هزار اشتغال با کمک وزارت جهاد کشاورزی

در ادامه این مراسم، سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد: دولت سیزدهم یار محرومین و مستضعفین است.

وی افزود: روز گذشته جشن ۵۴۶ نفر از مددجویان رتبه دار در دانشگاه فرهنگیان را برگزار کردیم که ۳۳۵ هزار نفر از آنها در مناطق محروم و روستایی بودند.

بختیاری ادامه داد: ما در مناطق محروم و روستایی ۶ هزار نخبه، ۵۱ هزار دانشجو و ۷۰۰ هزار دانش‌آموز مددجو داریم که در سرنوشت کشور تعیین کننده خواهند بود.

وی تصریح کرد: کمیته امداد باید در سال ۱۴۰۱، ۵۰۰ هزار اشتغال در کشور ایجاد کند و با این تفاهم‌نامه، حداقل ۱۲۰ هزار اشتغال ایجاد خواهد شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: ما به کمک وزارت جهاد کشاورزی ۶ گروه تحقیقاتی در استان فارس و خوزستان را برای سم پاشی و کودپاشی از طریق پهپاد آموزش داده‌ایم که مشغول به کار هستند.

وی افزود: کمک های ارزشمندی تاکنون انجام شده اما این تفاهمنامه بسیار استثنایی خواهد بود و کمیته امداد را در رسیدن به اهداف خود کمک خواهد کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید