Iranian Agriculture News Agency

کسب رتبه برتر کشوری مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در زمینه شاخص تثبیت مالکیت و ساماندهی اراضی

بر اساس ارزیابی های انجام شده از سوی ستاد ارزیابی عملکرد سازمان امور اراضی کشور، مدیریت امور اراضی استان آذربایجان‌غربی رتبه اول کشوری در زمینه شاخص تثبیت مالکیت و ساماندهی اراضی و رتبه دوم در شاخص واگذاری و نظارت بر اجرای طرح‌های مدیریت امور اراضی را کسب کرد.

کسب رتبه برتر کشوری مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در زمینه شاخص تثبیت مالکیت و ساماندهی اراضی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی،در دومین روز از گردهمایی سالانه مدیران امور اراضی کشور که در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد ، نتایج ارزیابی عملکرد مدیریت های امور اراضی اعلام و با حضور رییس و معاونان سازمان، از مدیران استانهای برتر در شاخص های سه گانه حفاظت اراضی کشاورزی، توسعه اراضی و تثبیت مالکیت و ساماندهی اراضی تجلیل و قدر دانی شد.

در این گردهمایی وزیر جهاد کشاورزی به اهمیت وظایف خطیر سازمان و مدیریت‌های امور اراضی اشاره کرد و براجرای کامل ماده ۵۴ قانون صدور سند اراضی کشاورزی با در نظر گرفتن منافع مردم ظرف چهارسال آینده و تجمیع اسناد مالکیت خرده مالکین با در نظر گرفتن سیاست‌های قانونی تشویقی تاکید کرد .
سیدجواد ساداتی نژاد در ادامه با بیان اینکه سنددار شدن اراضی کشاورزی، محوری ترین برنامه وزارت جهاد کشاورزی در دولت سیزدهم است، از در نظر گرفتن ردیف بودجه هزینه ای خاص سازمان امور اراضی در بودجه سال ۱۴۰۱ خبر داد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید