Iranian Agriculture News Agency

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی :

۲۳۰ بسیجی بر بازار آذربایجان غربی نظارت خواهند کرد

توزیع مرغ گرم زیر قیمت بازار در سطح استان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: ۲۳۰ بسیجی در رابطه با نظارت بر بازار عرضه به بازرسان واحدهای صنفی کمک خواهند کرد.

۲۳۰ بسیجی بر بازار آذربایجان غربی نظارت خواهند کرد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان غربی،  نادر صادقی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان افزود : وضعیت مرغ گرم و منجمد در این استان به حال عادی خود برگشته و به وفور این اقلام در بازار موجود است و زیر قیمت بازار نیز توزیع می شود.

وی اضافه کرد: تفاهم نامه تامین نیروی بازرسی ستاد تنظیم بازار از طرف سازمان بسیج سازندگی و معاون اول رییس جمهوری نیز به امضا رسیده که برای نظارت و بازرسی صنفی تامین نیرو کنند.

معاون استاندار آذربایجان غربی ادامه داد:  سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز در مدت یک هفته باید نیروهای تخصصی در رابطه با نظارت و بازرسی را در اختیار سازمان جهاد کشاورزی قرار دهند.

وی اظهار کرد: نیروهایی که از سازمان صنعت، معدن و تجارت به سازمان جهادکشاورزی منتقل می شوند چون در این زمینه تخصص کافی دارند کمک کنند تا بازار به سرو سامان برسد.

صادقی  با اشاره به خرید میوه برای شب عید نیز گفت: در این استان یک هزار تن پرتغال و ۱۰۰ تن سیب درختی با قیمت مصوب برای در نظر گرفته شده است.

وی افزود: ذخایر استان از نظر مایحتاج مردم از جمله ذرت، جو، سویا،،گندم، گوشت قرمز و گوشت مرغ نیز در انبارها موجود بوده و هیچگونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید